38

157 8 2
                                    

Петък. Така дългоочаквания от всички ден. Но най-вече от Шотаро и Джисънг. И двамата бяха нервни за днес. Джисънг за срещата си а брат му за прекарването на деня сам с Сънгчан. Не че не искаше да бъде с него но беше притеснен че Сънгчен ще иска нещо повече от само да се гушкат и се плашеше че ако не му го даде Чан ще го зареже. Джисънг пък от своя страна полудяваше заради срещата си с Чонло. Беше го страх че няма да мине добре, че Лоло ще го отреже и още много глупости който се въртяха в главата му. Като отидоха на училище и двамата бяха супер мълчаливи през целия си ден. Едвам говореха и с приятелите си. В края на деня всички отпрашиха с половинките си и оставиха Лоло и Сънг сами.

- Та.... - започна Лоло опитвайки се да разчупи ледът. - Къде отиваме?

- Изненада е. Тръгваме ли?

Докато казваше това хибрида подаде ръка към момчето на мечтите си и щем установи че другият му кима като хваща ръката му и преплита пръстите им се усмихна. Сега сърцето му беше малко по-спокойно.

*с ШоЧан*

Шотаро и Сънгчан влязоха в къщата на корееца, като директно след това се качиха в стаята на Чан.

- Искаш ли да гледаме филм беб? - попита домакинът, а в отговор получи само кимане. Загледа се в половинката си и се усети че нещо не е наред затова реши постепенно да го приобщи да говори. Пусна някакъв си филм на малкия телевизор който имаше в стаята си и легна на леглото като разтвори ръце показвайки на Шотаро да се сгуши в него. Ниския японец плахо се доближи и се облегна на гърдите на гаджето си като така двамата загледаха филма мирно. Докато не дойде сцената в която главния герой не заряза своята партньорка защото крила неща от него и това пречупи психиката на Шотаро който се разплака. Сънг веднага спря филма и обърна гаджето си към себе си изтривайки падащите му сълзи.

- Беб ще ми кажеш ли моля те какво криеш от мен?

- А-аз....и-имам тайна. Т-т-тя н-н-е е само м-моя а на ця-лот-то ми с-с-семейство. - проплака Шотаро. - И щом р-р-разбереш каква е ще-ще....ще ме зарежеш.

- Моля. Бебе погледни ме. Ти си най-хубавото нещо в живота ми. Още в момента в който те видях на двора ти осъзнах колко специален и прекрасен си. Не ми пука за тайната ти. Да вярно е че искам да си казваме всичко но това ще стане с времето. Обичам те, всяка твоя черта. Когато си ядосан, тъжен полу заспал. Всякак. И ще бъда до теб без значение каква е тайната ти чу ли ме?

Bloody tearsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora