56

119 8 2
                                    

- Ние..... сме хибриди. - каза Джисънг вече писвайки му да лъже.

- Аха а аз съм краля на Испания. - присмя се Хечан. - Бъдете сериозни или ще ви набия и не ми пука че гаджетата ви после ще ми се сърдят.

При чутото Сънгчан присви очи и издърпа Шотаро още по-близко до себе си а Чонло се сгуши повече в гаджето си.

- Не се базикам Хюк. Ние сме хибридни вампири. Имаме всички сили на вампирите но можем да стареем. Малко по-бавно на стареем. Също така наистина пием кръв но не се нуждаем постоянно от нея. Можем да живеем седмица без кръв. - обясни Шотаро.

- Значи чичовците ви и треньор Лукас.... - започна Шяоджун чудейки се как да завърши че да не звучи гадно за момчетата.

- Са като нас? Дап. - отвърна Сънг.

Момчетата замълчаха обработвайки цялата информация. Честно казано им дойде в повече цялата информация.

- Защо не ни казахте? - попита Чонло вперил поглед в гаджето си

- Искахме. Планирахме днес да го направим. Затова и бяхме толкова напрегнати. Тъкмо щяхме да ви кажем когато този се появи. - въздъхна Сънг и пусна ръката си която обгръщаше Лоло. Мислеше си че Лоло ще избяга от него......колко само се лъжеше.

- Казал ли съм да ме пускаш? - попита Лоло саркастично.

- Но аз си помислих че.....

- Не ми пука вампир, върколак или извънземно си. Веднага си върни ръката на кръста ми. Няма да се отървеш от мен толкова лесно колкото си мислиш.

Сънг остана без думи и изпълни заповедта на гаджето си. Шотаро погледна към Сънгчан с въпросителен поглед.

- А ние...

- Какво ние? - попита Сънгчан и му се усмихна топло след което му вдигна главата така че да срещнат погледите си. - Помниш ли какво ти казах когато бяхме двамата в къщи? Ще бъда до теб. Без значение какво. Обичам те Шотаро.

Шотаро се насълзи от сладките думи и се сгуши в гаджето си. Джисънг беше щастлив но сега идваше другата сложна част. Приятелите им.

- А ние с вас..... - започна Джисънг но беше прекъснат от Марк

- Вече не искаме да виждаме.

- Разбирам. - кимна Джисънг. Разбираше ги. Нормално беше да реагират така. Шотаро едвам се сдържаше да не се разплаче. Разбираше ги но все пак му беше тъжно.

- Ама вие наистина ли се вързахте? - подигра се Хендри и всички останали се засмяха.

- Няма да се отървете толкова лесно от нас кретени такива. - усмихна им се Джемин

- Не ви ли е страх от нас? - Шотаро беше доста объркан.

- От вас? Ма да бе. Ти си мил и добричък. Повече ме е страх от бълхите. - ухили му се ЯнгЯнг.

- А Джисънг слуша Лоло така че и той е безобиден. - засмя се Ронджун.

- Големия страшен вампир го е страх от гаджето му. - подигра се Марк.

- В моя защита и аппа го е страх от омма. - защити се Джисънг а другите се засмяха

- А тоя който ни нападна къв беше? - попита Хендри любопитно

- Това е дъъъъъълга история. - въздъхна Шотаро.

- Имаме време. - усмихна му се Джемин.

- Е добре. Значи.....

И така Шотаро започна да разказва на момчетата клюките около тях. Имаха да им разказват много все пак. Но нещата не бяха свършили. Не още. Сега започваше интересното.

....To Be Continued.... 

Bloody tearsМесто, где живут истории. Откройте их для себя