Денят неусетно мина за Шотари и Джисънг. Но за тяхно нещастие мина в притеснение. Дали приятелите им са добре? Дали нещата ще се оправят. Ако знаят за всички тях как ще се спасят? Цял ден само едни такива им се въртяха из главата. Гаджетата им видяха че са умислени но решиха да не ги притискат за да изкопчат истината за което двата хибрида бяха повече от благодарни. Момчетата даже успяха да се разсеят за известно време но не бе толкова за дълго. В края на деня момчетата се прибраха при което от вратата Тейонг ги издърпа в прегръдка.
- Юта ми каза какво е станало. Всичко ще е наред обещавам. Съвета знае какво прави обеден съм че ще ги защити.
Двете момчета кимнаха при което даже и от очичките на Шотаро потекоха няколко сълзи. В следващия момент Юта и компания се завърнаха у дома.
- Аппа какво стана с случката в Япония? Чу ли се с съвета? Момчетата добре ли са? А другите от училище? - двете деца бълваха въпросите си един след един и добре че след толкова години на едно място с Джони и Лукас успяха да развият слуха на Юта че иначе нямаше да схване и половината въпроси.
- Деца успокойте се. Говорих с съвета малко след като Сънг ми се обади. Приятелите ви с добре. Доста от хибридите сега се укриват някъде. Съвета се опитва да събере всички за да ги заведе на по-безопасно място. За жалост има няколко заловени вампири. Организира се спасителна акция в най-скоро време. - въздъхна Юта и потупа местата до него чакайки децата да заемат позицията си. Веднага щом седнаха Юта продължи. - Не знаем дали знаят всички имена. Затова от тук нататък няма да сваляте гарда. Знам че ще е трудно но искам да гледате с приятелите си да сте в полезрението поне на един от нас или поне да ви усещаме. Ще се наложи да засилим тренировките ви. Съжалявам че трябва да минете през това но ви искам защитени. - Двете момчета само се спогледаха след което се сгушиха в Юта знаейки че баща им прави всичко това от любов и за да ги защити. Щом приключи с лекцията на двете момчета Юта се обърна към Тейонг. - Те ти и Тен също. Няма да мърдате ако аз, Джони, Лукас или Джъмгу не е с вас.
- Тъй като аз и Юта постоянно сме на работа и Лукас и той е с децата в училище затова Джънгу ще остане с вас. Ако се случи нещо вече фрапиращо чак тога ще обмисляме къде да ви крием. За сега е по-безопасно да сте си при нас. - дообясни Джони и Те кимна. - А къде е моето бременно бебе?
- Спи. - успокоително му се усмихна Те. - Легна си рано защото искал да даде достатъчно сън и на бебето.
- Радвам се да го чуя.
Момчетата тъкмо седнаха и си отдъхнаха след дългия ден когато и на четиримата им извибрираха телефоните с съобщение от съвета.
- Какво по.....осквернени са гробовете на загиналите членове на съвета.... - започна да казва Лукас шашнато
- Масово клане в Корея и Китай? - изсъска Джънгу объркано
- Нападение над нищо не подозиращи хибриди? - и естествено Лукас завърши четенето на съобщението им
Те, Сънг и Шотаро се напрегнаха а Юта само погледна в една точка като очите му почервеняха и гледаха на кръв.
- Какво става по-дяволите? - изръмжа лидерът им.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloody tears
Fiksi PenggemarЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...