Те беше слязъл да вземе вода за Тен но без да иска чу абсолютно всичко. В началото не искаше да подслушва но щом чу разговора който провеждаха Кай и Сехун го обзе притеснението. Щом чу за какво става дума се притесни. Но вярваше на Юта. Знаеше че той ще се оправи. И потънал в собствените си мисли отиде в хола при децата.
- Деца аз предлагам да се свържете с родителите си и да им кажете че за един или два дни ще останете с приятели. Да не се плашат. И през това време ще постоим тук нали става?
Всички хлапета кимнаха без двата хибрида сгушени в гаджетата си.
- Омма, аппа ще се оправи нали? - попита Шотаро сгушвайки се в Сънгчан колкото е възможно повече.
- Естествено Шо. Що за въпрос е това. Не познавам по-силен и твърдоглав човек от баща ви. Ще се оправят за нула време и ще са си тук преди да се усетите.
Шо и Сънг кимнаха вярвайки на майка си. Тейонг много добре знаеше че в такива моменти, докато Юта трябва да бъде защитника отвън той трябваше да е защитника отвътре. Да пази чувствата и емоциите на децата си. Дори сам да се тревожеше не трябваше да го показва. Юта беше лидер. Да си съпруг на лидер означаваше да си силен в такива ситуации. Беше благодарен на Юта че никога не го е оставял да бъде този в връзката които взима трудните решения но сега бе време да го направи. Дори да не го искаше. Но дали щеше да се справи да крие всичко дълго особено с тези пулсиращи в него чувства за това че Юта е в беда?
*****
Момчетата се бяха затичали напред оставяйки Джънгу за себе си. Лукас се притесняваше леко но много добре знаеше че Джънгу може да се грижи сам за себе си. Той беше силен и това че се правеше на беззащитно бебе около Лукас не значеше че всъщност е беззащитен. Докато търчаха из гората усетиха нечие присъствие при което Лукас веднага замръзна.
- Чанг-ук. - изръмжа Лукас на въздуха. Макар да не го виждаше знаеше че е той и че наистина е там.
- Лукас. - ухили се мъжът скрит някъде иззад дърветата. - Нали искаше да се бием. Ето ме. Но първо ме хвани.
Лукас извъртя очи и погледна към другите 2ма.
- Тръгвайте. Ще приключа с този и веднага идвам.
- Пази се че после аз ще ям бой от Джънгу ако пострадаш.
Лукас кимна на думите на Джони и се ухили. Веднага щом Юта и Джони потеглиха Лукас погледна към дърветата в който се криеше онзи тип ухилвайки се.
- Бягай защото хвана ли те това ще е края ти. - и след тези думи хукна покрай дърветата търсейки следата на противника си.
....To Be Continued....
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...