На другия ден обаче Джисънг и Шотаро не успяха да излязат с приятелите си и гаджетата си защото имаха тренировки с Юта. Беше леко криво но знаеха че трябва да усъвършенстват силите си заради опасното зло което наближава. Те и Тен готвеха но изведнъж Тен изцепи нещо което Тейонг никога не е очаквал да чуе.
- Мисля че съм бременен.
Тейонг замълча за секунда обработвайки информацията излязла от устата на най-добрия му приятел.
- МОЛЯ? - в момента ушите и на двамата ги боляха заради силния вик на Тейонг но имаше по-належаща тема затова игнорираха болката. - Как така?
- Ами цяла сутрин ми се гади, за 15 минути си смених настроението 3 пъти и за капак в 4 вечерта накарах Джони да ходи да търси денонощен магазин че да ми купува сладолед. - обясни тайландеца
- Добре. Ще ида и ще ти купя тест за бременност ако искаш?
- И-искам но....ако се окаже положителен дали Джони ще се зарадва? Никога не сме говорили за деца и....ме е страх че няма да е щастлив. - докато казваше това очите на Тен се насълзиха
Тейонг въздъхна знаейки че това са хормоните а не здравия разум на приятеля му, затова реши да го прегърне силно и да го успокои.
- Стегни се Читафон. Сега говорят хормоните не ти. Джони те обожава и всички го виждат. Иначе нямаше да те търпи толкова години. Обича те с цялото си сърце и всички знаем това. Така че сега се стегни и като теста покаже положителен резултат ще идеш и ще кажеш на любовта на живота си че ще става баща!
- Прав си. Сега отивай и вземи тъпия тест за бременност че да изненадам сладкия си Джони.
Тейонг се засмя и побърза да иде до най-близката аптека след което веднага след се върна подавайки устройството на Тен. Тен не изчака и секунда повече влизайки в бамята и точно като по реплика Джони, Юта, Лукас, Джънгу и децата влязоха не забелязвани от Тейонг.
- Бебе какво чакаш. - попита го Юта усмихната и го прегърна в гръб
Без да се усеща какво казва Тейонг изцепи първото което му беше в акъла а именно:
- Чакам да видя дали теста е положителен и Тен наистина е бременен.
- М-моля.... - чувайки това Джони замръзна на място. Винаги е искал дете и то от Тен и сега чувайки това едвам сдържа радостния си писък. Сега се молеше само теста да е положителен.
- А-аз...когато Тен ви каже се правете на изненадани. - предупреди ги Тейонг. Всички кимнаха но без Джони който си беше в своя свят мечтаейки си за той и Тен гушнали сладкото си малко бебе.
И секунди по-късно Тен излиза с нечетлив израз но виждайки всички там леко се стъписа. Джони веднага го прегърна и почна да целува цялото му личице.
- Ще си имаме бебе нали?
- Но ти как..... ТЕЙОНГ! - изръмжа тайландеца
- Съжалявам. Изплъзна ми се. - сви рамене по-големия и се сгуши в съпруга си
Тен въздъхна и се обърна изцяло към съпруга си.
- Да обич моя. Ще си имаме бебе.
Джони изпищи от радост и прегърна съпруга си като започна да го върти наоколо радостно. Всички ги поздравиха и гушнаха бъдещата майка. Сега Джони беше още по-решен да приключи веднъж за винаги с онези кретени за да направи света по-безопасно място за съпруга и детето си. Въпросът беше как да го направи.
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...