65

105 10 0
                                    

*в къщата*

След като приключиха с това да си приказват и да си разказват истории момчетата решиха да си пуснат нещо да гледат. Но веднага щом пуснаха телевизора останаха стъписани от това което бе излъчено.

- ОММА. ЧИЧО ТЕН. ЕЛАТЕ БЪРЗО. -писъкът на Шотаро се чу из цялата къща и секунди по-късно Кай, Сехун, Тен и Тейонг влязоха в стаята но щом разбраха причината поради която децата ги викат останаха на място.

- Това..... - започна Тен не знаейки как да завърши изречението. Но за негово щастие Тейонг го изпревари и го завърши за него.

- Е някаква шега.

*с Юта*

Битката на Юта и Невен.... не бе точно стандартната ти битка. Да размениха си няколко по-силни удари от които и двамата бяха наранени но не бяха фатални. Което очуди Юта. Виждаше че Невен не използва пълния си набор от сили което значеше само едно.... Бе намислил нещо друго.

- Ще се биеш или само ще се галим? - изръмжа Юта и очите му почервеняха.

- Значи си готов за истинската битка а Накамото. - ухили се противника му и също му почервеняха очите, и демонстративно си показа зъбите.

- На кого се фукаш глупако? Тук сме само аз и ти.

След което двамата пак тръгнаха един срещу друг този път използвайки истинските си сили. Нанасяха си силни удари който да разхлабят защитата на другия. След един от ударите на Невен, Юта бе запратен по-назад от сегашната си позиция. Но това не му попречи да загуби концентрация и за секунда. Вече се биеха от час и нито един от двамата нямаше намерение да изгуби. Заради битката си изобщо не обърнаха внимание, че Джони, Джънгу и Лукас влязоха.

- Да се намесим ли? Ами ако Юта... - попита Джънгу притеснено. Знаеше, че Юта и Невен са с равностойни сили и тази битка щеше да завърши или с смъртта на единия или......... или и на двамата.

- Даже не си го и помисляи. - заговори Джони и сложи ръката си на рамото му за да го успокои.- Юта няма да загуби чу ли. Вярвай в него.

Лукас погледна към двамата биещи се мъже и въздъхна.

- Запошете си ушите. - и без да ги чака да отреагират на казаното от него Лукас реши да се извика. - НАКАМОТО БИИ СЕ КАТО ХОРАТА.

- Кретен. - измърмори Джони и се потърка за ушите, а Лукас само сви рамене сякаш нищо не е станало.

Но викът му имаше полза. Юта го чу високо и ясно. За секунди сякаш пак взе надмощието и успя да атакува малко по-бързо.

- Знаеш ли каква е разликата ни Невен? Че аз има за какво да се бия и остана жив.

След тези си думи Юта успя да вземе най-близкия остър предмет и с още четири движения успя да хване Невен събаряйки защитата му и бутайки го на колене с лице към Джони, Лукас и Джънгу.

- Последни думи?

Момчетата очакваха да чуят всичко но е и това което бе изречено в този момент.

- Само едно имам за казване. - ухили им се мъжът на колене и погледна нагоре към една от гредите. - Кажете зеле кретени.

И щом погледнаха натам видяха няколко камери и малък монитор които излъчваха на живо...... Нима.... Нима цялата битка и съществуването на хибридите току що бе изложена на показ?

....To Be Continued....

Bloody tearsWhere stories live. Discover now