- Това ли е планът? - невярващо попита Джено
Щом видя кимането на Сънг въздъхна. Момчетата се загледаха в Джисънг осмисляики предложената от него идея. От една страна идеята беше откачена но от друга.... бе някак гениална.
- Знам че не е грандиозен или нещо подобно но само това ми хрумна. Е с мен ли сте?
- Разбира се. Пък и всъщност идеята е много добра. - кимна Шотаро.
- Винаги. - усмихна му се Чонло и го прегърна.
- Щом това ще ви е от полза на теб и Шотаро брой ни. - съгласиха се Марк и Хечан.
- Където е Шотаро там съм и аз. - кимна му Сънгчан.
- Един за всички, всички за един нали така? - засмя се Джено и прегърна гаджетата си които кимаха одобрително.
- С теб сме Сънг. Без значение какво става. - усмихна им се Хендри.
- Да го направим. - весело извика ЯнгЯнг.
- Е кога започваме? - попита Джун любопитно.
- Всъщност.... сутринта рано. Нямаме време за губене.
Останалите кимнаха и се събраха в една от стаите за да дообсъдят плана. Докато долу възрастните си напрягаха ума как да поправят стореното малките вече го бяха измислили. И в 4 вечерта те задействаха плана си. Към 7 или 7:30 сутринта слязоха долу за да чуят най-безмисления разговор на света.
- Да се скрием? - предложи ДиО и всички се загледаха в него. - Този път по-добре. Да не могат да ни намерят. Ще живеем така известно време, докато всичко това не отшуми?
- Хората разбраха за съществуването на хибриди ДиО. Едва ли скоро ще отшуми. - въздъхна Чаньол, чийто очи едвам стояха отворени.
- Ами ако кажем че сте снимали филм или че това е някаква шега? - предложи Тен, който удобно си бе сгушен в Джони обърнат от мекото одеало.
- Няма да се вържат след всичко видяно. Та такива специални ефекти струват милиони. - въздъхна Те който бе полу заспал в обятията на любимия си съпруг.
- Няма нужда да измисляте каквото и да било. - намеси се Шотаро и отиде до родителите си. - Ние поправихме нещата.
- Вие? - попита Сухо, мислейки си че не е чул правилно
- Да ние. Ние дванайсетимата. - усмихна им се Чонло. - Планът беше на Джисънг.
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...