*няколко дни по късно*
Днес най-накрая беше петък и великите умове на групичката - Джисънг и Джемин - се бяха събрали в дома на Джисънг за да чуят плана на Джисънг как да съберът Марк и Хечан.
- Трябваше и Янг да дойде. - намуси се Сънг
- Да ама имаше среща с Хендри и Шяоджун. И имам съмнение че след тази среща няма да може да върви или ако върви ще куца. - засмя се Джемин а след него и Сънг. - Е слушам те. Какъв е плана.
- Нали Хепан иска тая вечер всички да спим у тях? - на това Джемин кимна. - Еми ще пишем на другите. Няма да ходим. Ще иде само марк. Ще кажем на Хечан че уж ще закъснеем ама ще ги оставим само двамата.
- Ти си.... ГЕНИИ. - извика Джемин щастливо. - Ще пиша на Янг ама то те така или иначе че са заети довечера. Също така че се обадя на Джено и Ронджуни. Ти кажи на брат си той да каже на Сънгчан и Чонло.
- Съгласен. Щом съберем Марк и Хечан следват брат ми и Сънгчан. - усмихна му се Джисънг
- И накрая е ред на теб и Чонло.
- К-какво? Н-не аз...той....ние. Той..той не ме харесва.
- Ама моля ти са. Чонло има Чувства към теб. Познавам го отдавна. Има чувства към теб. А ти към него?
- Д-д...да.
- ЗНАЕХ СИ. ЙЕС.
Джисънг потрепна от силния писък. Радваше се че поне техните не бяха в къщи че иначе с тоя свръх слух всичко щяха да чуят.
*time skip ~ няколко часа по-късно в къщата на Хечан*
Хюк чакаше приятелите си и накрая щом някий позвъни на вратата веднага отвори.
- Марк. - кимна му Хюк
- Хечан.
След което влязоха вътре. Мълчаха за известно време ама останалите така и не дойдоха. Хюк почваше да се нерви. Че и за капак никой от тях не си вдигаше шибания телефон.
- Явно няма да дойдат а? - зачуди се Хюк на глас
- Така изглежда. - съгласи се Марк
- Ами тогава сме само двамата. - въздъхна Хюк
- Ако искаш да си ходя?
- Не устани. - извика на бързо Хечан
Незнаеше защо но искаше Марк да остане с него. Двамата пак потънаха в мълчание затова Марк предложи да гледат филм а Хюк се съгласи. Пуснаха някакъв си филм там но се оказа че е леко страшен. От есна от сцените Хепан се стресна и се доближи до Марк. Двамата се погледнаха в очите и Марк вече разбра какво иска. Искаше Хюк.
- Хечан? - попита Марк не откъсвайки поглед от Хюк
- Ммм?
- Мога ли да те целуна?
Хюк кимна бавно и Марк сля усните им. Целувката започна нежна но прерастна в страстна. Марк вкара езика си в устата на Хюк и двамата се збориха за надмощие. Марк пъхна ръце под блузата на Хюк и започна да си прокарва ръката по корема му. Наложи се да се отделят от целувката заради липса на въздух и Марк реши че това е подходящия момент.
- Хечан. Би ли искал да бъдеш мое гадже?
- Да. - извика Хечан щастливо и седна в скута на Марк. - Но може ли тази вечер да не правим....знаеш. Не съм готов още и....
- Шшшшт. Спокойно. Ще правим това което ти искаш. Искам те не заради секса а защото те харесвам Хечаниии.
Хечан се изкиска сладко и целуна Марк отново. В главата си си напомни да благодари на тъпите си приятели че не са дошли. Но все пак щеще да им го върне тъпкано. Но сега беше по-важна целувката му с Марк.
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...