След училище момчетата решиха да се разходят из парка. Изобщо не видяха че момичетата от днес ги проследиха. По-точно хибридите се усетиха но решиха да не се намесват. Обаче Шотаро нали си е дяволче като Тейонг, затова реши демонстративно да целуне сънгчан. И повярвайте ми целувката не беше невинна. Накрая момчетата решиха да седнат под едно дърво. Лоло и Сунг седнаха един до друг и се заприказваха.
- Нямам търпение за петък. - усмихна се лъчезарно Лоло
- И аз. броя дните. - усмихна му се Сънг. - остават само 2 дена.
След което и двамата с засмяха. Всички бяха доволни докато онея не решиха пак да се намесят. И с тях имаше някакъв друг тип. Висок. Личеше си че не е просто гимназист.
- Ето го оппа. Този тормозеше мен и приятелките ми. - излъга едната сочейки Шотаро
Джисънг и Шотаро се загледаха в него и остановиха едно. Хобрид. Само това им липсваше. Момчето хвана Шотаро за яката и го издърпа до нивото на очите си. Тъй като бедния Шотаро беше по-нисък онзи се наложи да го повдигне леко.
- Смееш да закачаш гаджето ми ли бе мижитурко. - изръмжа момчето
- Ами за твое сведение гаджето ти е курва която се пробва да прелъсти МОЕТО гадже. - изръмжа Шотаро опасно. Тея номера на "страшен" вампир не му минаваха.
Сънгчан тръгна да напада но Джисънг го спря.
- Остави на мен. - въздъхна Джисънг и се изправи като издърпа ръката на момчето така че да пусне Шотаро. Щом останови че онзи не държи брат му Джисънг изръмжа. - Не ми пука кой си но ако отново посмееш да докоснеш брат ми ще те удуша с голи ръце. - докато казваше това очите му почервеняха заплашително. - И не ми се прави на тешкар защото много добри ги знам номерата на такива като теб. И за твое сведение аз съм по-силен от теб.
Момчето срещу него му изръмжа и неговите очи също почервеняха. Не достатъчно че някой друг да ги заподозре но достатъчно да покажат един на друг какви са. Изведнъж обаче преди някой от тях да нападне другия зад тях се чу глас.
- Вие тъпи ли сте да се показвате на обществено място бе. Точно заради такива безрасъдни хлапета като вас винаги ни намират. - изръмжа глас зад тях
Всички се обърнаха и видяха двама мъже. Двама красиви мъже за да сме точни.
- Лулу остави ги и да.... - тръгна да казва Джънгу но щом се загледа в момчетата останови нещо. - Я чакай малко. - след което се доближи бавно до тях и застана пред Шотаро. - Имаш същите очи като Юта.
- А това хлапе има нрава му. - каза Лукас визирайки Джисънг
- Познавате нашите? - попита Джисънг все още не сваляйки гарда си
- Вие сте..... - започна Лукас но беше отрязан от писъка на Джънгу
- ДЕЦАТА НА ЮЮ. - извика Джънгу спуквайки тъпанчетата на всички хибриди заедно и с свойте.
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...