Бебето

177 9 0
                                    

*в самолета на път към Корея*

- Тоя самолет по-бързо не може ли да се движи бе? - изръмжа Джони.

- Джони това е самолет не кола. - въздъхна Джънгу.

- Не ми пука. Трябва да се прибера СЕГА.

*в Сеул*

Шест месеца след сватбата Тен влезе в деветия месец. Имаше още две седмици до термина му затова Джони, Юта и съвета се върнаха до Япония за да оправят някакви документи с ясната идея че бебето ще дойде след две седмици...... да ама не. Бебето е своенравно като Тен и реши че ще излезе днес. Сега бяха в болницата.

- КЪДЕ Е ДЖОНИ. - писъкът на Тен се чу из целия коридор но в момента нямаше време за това. Тейонг трябваше да бъде разумния в случая.

- Идва. Тъкмо пристигат. Обещавам че скоро ще са тук.

- ИСКАМ СИ СЪПРУГЪТ МАМКА МУ.

- Знам. Ще е тук. Успокой се.

- Омма. Чичо Тен. - извикаха Шо и Сънг щом влязоха в стаята.

- Как си чичо Тен? - попита Шотаро притеснено.

- Добре съм НО ИСКАМ СЪПРУГА СИ.

- Тен имаш контракции. Трябва да родиш вече. - въздъхна Тейонг а до него стоеше лекаря.

- Но.... но Джони..... той.....

- Чуй ме. Обещавам че Джони ще е тук но сега не можеш да чакаш. Бебето идва Тен.

Макар и с насълзени очи Тен кимна а малките излязоха. Тейонг остана с него и точно когато Тен почна да напъва Джони връхлетя.

- Тук съм бебе.

- Любов. ЕЛА ТУК МАМКА МУ. ДЕТЕТО НИ ИЗЛИЗА.

Джони кимна и хвана ръката на Тен, а Тейонг излезе в коридора при останалите. Тен започна да напъва и да стиска ръката на Джони много силно и така раждането започна.

*в коридора*
Всички стояха в коридора и чакаха някой да излезе с новини. Беше се минал час от както Джони влезе и раждането започна. Малките бяха толкова притеснени, а Тейонг и Юта се усмихваха припомняйки си деня на раждането на техните деца. След малко Джони излезе с широка усмивка. Щом го видяха всички се събраха около него.

- Е? - попита Лукас усмихнато.

- Имам момиченце.

- МОМИЧЕ Е!!! - весело извикаха те и всички прегърнаха и честитиха на Джони.

Постояха още малко и накрая се прибраха, а Джони се върна в стаята при Тен който прегръщаше малката им дъщеричка. Джони легна прегръщайки Тен който държеше принцесата им.

- Красива е нали? - усмихнато каза Тен и хвана ръчичките на бебето.

- Също като теб.

След което го целуна по главата и също се загледа в дъщеря им. Вече всичко бе идеално.


КРАЙ 

Bloody tearsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora