Юта беше в кабинета си отново обмисляйки всички възможни варианти. Тейонг забеляза напрегнатия си съпруг и реши да го разведри леко затова отиде и седна в скута му като си обви ръцете около врата му.
- Хей. - леко му се усмихна напрегнатия японец на което Те отвърна с лека целувка по устните му и усмивка.
- Хей. Ще слезеш ли да си починеш поне малко? Стоиш тук от няколко часа. Притеснявам се за теб.
- Съжалявам че те притеснявам толкова. Просто преглеждам всичките ни варианти и за сега не намирам изход. - лицето на японеца посърна от безсилие.
Щом Тейонг видя това се дръпна леко така че с Юта да са очи в очи и взе лицето му в шепи отново дарявайки го с нежна целувка.
- Ще се справиш чу ли? Вярвам в теб повече отколкото в когото и да било. Обичам те Юта и знам че ще измислиш нещо защото ти си най-невероятният човек когото познавам.
Юта се поуспокой от думите на любимия си и го прегърна силно. Беше хубаво че има някой който да го разбира толкова добре и подкрепя. Момента им беше идеален...............Докато Джони не връхлетя. В всички други обстоятелства Юта би му се скарал но виждайки го толкова задъхан и притеснен беше ясно че се е случило нещо.
- Какво става Джони? - попита Тейонг загрижено. Познаваше Джони достатъчно дълго за да разбере че влизането му така означава че нещо сериозно се е случило.
- Чи Чанг-ук се е завърнал и с цялата си наглост се е появил в училището на децата.
- МОЛЯ? - писъкът на Юта нарани слуха им но в момента бяха по стресирани заради новодошлия. - Кажи му че Лукас не му е налетял.
- Ударил го е и го е сритал предупреждавайки го да не се доближава но само това. - обясни задъхания американец
- Кой е Чи Чанг-ук? - попита Те съвсем объркано. Но щом чу отговора чак съжали че попита.
- Един от подчинените на онова копеле. - изръмжа Джони.
- И също така хибрида който отвлече Джънгу и едвам не го уби. - довърши Юта.
Очите на Тейонг се разшириха от шок и от притеснение. Това вещаеше лошо. Много, много лошо.
****
Близко до училището в едно кафене Чан-йънг и Чанг-ук стояха като Йоон промиваше сцепената усна на „приятеля" си.
– Ха. Лукас добре те е подредил. - подсмихна се Йоон
- Майната ти. - изръмжа срещу него и се облегна на стола си. - Искам да му го върна. Искам вече да се бия с него. Още колко чакам?
- Първо стига вика в кафене сме в което има хора и няма да е много желателно да привличаме излишно внимание и второ ще чакаме докато Невен не каже че можем да нападаме.
- И колко ощеееееееееее. Писна ми да чакам. Чаках го почти 20 години. Писна ми вече.
- Спокойно. От това което знам е намислил нещо грандиозно което включва всички ни.
- Значи другите....?
- Дап. Живи и здрави и скоро ще се приберат. Този път Накамото и клоуните му ще си го получат.
YOU ARE READING
Bloody tears
FanfictionЖивота на Чонло беше нормален. Живота на Джисънг беше объркан. Чонло обича да е в светлината на прожекторите. Джисънг не иска да се набива на очи. Двамата са пълни противоположности. Но нали знаете какво казват хората. Противоположностите се привли...