62

104 11 0
                                    

Джънги и Джи срещнаха юмруците си веднага щом застанаха един пред друг. Джънгу се опита да нанесе нов удар но бе атакуван от Джи секунда преди да го направи. Ударът на противника му успя да го засегне не но достатъчно за да загуби контрол. Опита се да нанесе нов удар който бе избегнат от Джи.

- Станал си по-слаб Джънгу.

Подигра се противника му но целта му не бе изпълнена. Искаше да ядоса Джънгу но сякаш не го засегна изобщо.

- Мислиш че ще ме засегнеш? - показвайки мазната си усмивка с бързо движение Джънгу нанесе силен удар разконцентрирайки противника си. - Мислиш че ми пука за мнението ти? -нанасяйки още един удар успя да покаже надмощие и да изпрати Джи малко назад но не достатъчно за да го събори. - Съжалявам че те разочаровам но вече не съм глупавото импулсивно хлапе което бях. - и с това нанесе удар право на челюстта събаряйки противника си.

Веднага скочи върху него като започнаха да се бият на земята. За части от секундата Джи имаше надмощие успявайки да разкървави устната и ръката на Джънгу. Но и Джънгу не остана по-назад. Успя да пукне веждата на противника си и са го насини. Нанасяйки си още няколко удара и двамата бяха покрити с кал и кръв. Джънгу успя да вземе надмощие като се изпрати и го метна към най-близкото дърво благодарение на силата си. Щом гърбът на противника му удари дървото Лу отново нанесе удар а след него още един. Накрая успя да събере достатъчно сила за да го изпрати да лети през три дървета. Щом го направи използва свръх скоростта си за са се надвеси над тялото на противника си установявайки че беше взел победата. Най-накрая беше приключил с него. От умора, едвам държейки се на краката си Джънгу тупна на земята и се хвана за кървящата ръка.

- Един от четири е аут. Сега всичко зависи от останалите.

След което легна в калта дишайки тежко. Щом събра достатъчно сили и нормализира дишането си се изправи и с бавни и уморени крачки тръгна към склада за да намери останалите. Все пак битката още не бе приключила. Та тя сега започваше.

....To Be Continued....


!!!!!!!!!!!

В следващите глави ще се говори най-вече за битките на Юта и останалите. За пръв път пиша битки, затова съжалявам ако не звучат правдоподобно. Тези от вас които не искат да четат битки или наранявания може да ги пропуснат. Главите ще са малко по-кратки от обикновено. Дано историята ви харесва дотук.

!!!!!!!!!! 

Bloody tearsWhere stories live. Discover now