TANITIM

521 46 2
                                    

Merhaba ben Nil Aker lise 11'e gidiyorum ama 12 diyelim çünkü 12 ye geçmeme çok az kaldı.
Benim birbirinden çılgın 5 arkadaşım var onalrı çok seviyorum hep yanımda oldular iyi günümdede kötü günümdede.
Şimdi size hemen tanıtiyim.
Umut Altan aramızdaki en komik insan bizim neşe kaynağımız.
Oğuz Ateş aramızdaki en ciddi olan her şeye negatif yaklaşır herşeye olumsuz bakar olaylara hep kavgaçı bakar ve çok cesurdur ama yumuşacık kalbi vardır.
Bulut Öztürk aramızdaki en mantıklı düşünen insan her şeyin cevabını bilir  olaylara daha sakin bakar ve çok cesurdur aramızda birbirne en çok benzeyen Bulut ve Oğuzdur ikiside korumacı ve cesurdur.
Rüzgâr aksu, Rüzgar da cok cesurdur biraz negatiftir Umut ve Açelya yla iyi anlaşır Bulut ve Oğuzada benzer.
Açelya Balcı açelya çok süslüdür ben daha çok sade takılırım ama o hep tercihi pembe olur ama oda çok çılgındır umutla iyi anlaşırlar ama sürekli birbirlerine laf sokarlar hatta birbirlerini rezil etmeye bayılırlar onlarında birbirlerini sevme şekli böyle.şte bunalar benim birbirinden güzel arkadaşlarım.

Yaz tatilinde hep birlikte korku evine gitmeye karar verdik. Ama hiç bisey umduğumuz gibi olmadı o evden kurtulamıycaktik belki kurtlucaktık ya hepimiz yada 5 kişi. Korku evine gittiğimiz zaman hiç bişey eskisi olmamıştı başımıza gelmeyen kalmadı bizim ruhumuz zedelendi.

DOLUNAY GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin