~ÖLÜMÜN KOLLARINDA~
İlk defa oturmuş ölümü bekliyordum hiç by kadar korktuğumu bile hatırlamıyorum. Hepimiz burdan kurtulup ailemizin yanına gitmekti ama bunu bile yapamıyorduk.
Evet burdan çıkmamıza az kalmıştı ama korkarak cıkıcaktık yada ölümüz çıkacaktı.(YAZARIN ANLATIMITLA)
Hiç bu kadar korktuklarını hatırlamıyirlardi her şeyin üstesinden gelebidikelri gibi bunuda üstesinden geleceklerini sandılar ama yanıldılar.
Her saniye köprü içindelerdi "acaba gelirmi, birimizi öldürür mu?" Diye düşünüyorlardı Oğuz sevdiği kızı kurtaramazsa diye çok korkuyordu Nil de aynıydı Oğuzun kedini feda etmesine çok kıssada biraz haklı buluyordu. Oğuzun yerinde olsa oda aynı şeyi yapardi.
Hepsi ölüme hazırdı hepsi ölmek yerine bir kişi ölüp diğerlerini kurtarcakalrdi ama arkasında kalanları düşinmiycekti. O ölüp gidicekti ama ardında bıraktıkları hep acı gelicekti ölümden daha beter olacaklardı.
(NİL'İN ANLATIMIYLA)
Hepimiz oturuken konuşmaya başladım;
"Burdan kurtulmanın yolu yokmu daha önce yapmıştık "
"Evet bu seferde ormanda mahsur kalmıstık"
"Belki bu sefer yaparız" birden Umut bağırmaya başladı;
"Siz beni neden anlamıyorsunuz ben sizi getirdim buraya ben, şimdi ise ben kurtarıcam ben kendimi feda ediyorum"
"Hayır Umut saçmalama"
"Saçmalamıyorum doğruları söylüyorum"
"Tamam konuyu kapatalım"Artık kararsızlıktan kavga ediyorduk kimse ölmeyi hak etmiyordu hemende saçma bir intikam yüzünden bizi mahvetmişlerdi zaten ölmekten beter etmişlerdi.
Aramızdan biri ölürse eyer biz toparlanamzdik herşey biterdi herşey onla birlikte bizde ölürdük onun acısıyla yaşayamazdik.
Hep birlikte otururken yine bir gürültüyle o adam içeri girdi yine elinde silah vardı.
"Selmalar çocukalr özledim sizi"
"Biz seni özlemdik ama"
"Olsun problem değil evet size kaç gündür düşünme fırsatı verdim düşünüsünüzdür umarım"
Umut birden kocaman bir adım attı;
"Verdik, beni öldürün"
"Büyük bir zevkle"
Umut yavaş yavaş adımın yanına gitti;
"Hayır Umut yapma geri gel buraya"Sonuda adamın yanına geldi ama adam bir şey yapmadı;
"Şimdi ben secicem, aslında Nili öldürücektim ama kıyamadım"
"Ne diyorsun lan sen yeter artık kapa o çeneni"
"Tamam tamam kız senin olsun ben Açelyayi seçiyorum"
Açelya şok olmuştu ama hiç düşünmeden Umutun yanına gitti.
Adam bir kaça dakka düşündükten sorna birden açelyayi rehin aldı Umutuda bizim yanımıza itti ayağı tam iylesmedigi icin yerden kaldırdık.
"Hayır Açelyayı bırak yalvarırım sana birak"
Hüngür hüngür ağlıyordum.
"Bırakmam siz karar veremediniz ben kararımı verdim bir adım geri attın"Hepimiz bir adım geri attik. Artık yapacağımız bir şey kalmamıştı onu kurtarabilecekmiydik bilmiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY GECESİ
Gizem / Gerilim6 arkadaş yaz tatilinde korku evine giderler. Hemde dolunay gecesinde. Dolunay gecesinde o eve gidenler bir daha çıkamamışlar. Ama onlar inanmazlar ve her şeye rağmen giderler. ama hiç bişey umdukları gibi olmaz. Evde kilitli kalırlar günlerce evd...