35.BÖLÜM

65 13 0
                                    

~BEKLENMEYEN KARAR~

   Hiç birimiz ne yapacağımizi bilmiyorduk herşey karışmıştı biz burda ne zorluklar atlatmıştık herşeyin üstesinden gelmiştik ama bu seferki çok farklıydı.

"Napıcaz arkadaşlar böyle salak salak oturuyoruz bir şeyler yapalim"
"Ne yapıcaz Bulut çözüm yolu bile kalmadı her sey karıştı hanginizin ölüceğini bile bilmiyoruz"
Umut kendinden emin bir şekilde;
"Buraya sizi ben sürükledim kendimi defa edip sizi burdan kurtaricam"
Açelya Umutun yanına gelip;
"Hayır Umut bunu yapma lütfen, lütfen yapma"
"Nasıl sizi buraya getirdiysem öyle çıkarıcam"
"Hayır öyle bir şey olmıycak"
Umut çoktan kararını vermişti bile.

   Açelya ağlayarak Umutu ikna etmeye çalışıyordu ama asla ikna olmuyordu artık fazla dayanamayıp ayağa kalktı;
"Beni öldürün kararım kesin"
Bir kaç dakka bekledikten sonra o iğrenç ses;
"Ben tamamım arkadaşlar ama aklındaki isim i öldürmek istiyorum"
"Kim o kimi öldürceksin onların bir suçu yok hepsi benim suçum beni öldür"
"Kararımı değiştirsem söylerim"

   Hepimiz delirmek üzereydik hiç bir şey istediğimiz gibi olmuyordu. Sıradan hayatımı özlemiştim başimiza gelen olaylar hiç normel değildi.

   Artık daha fazla dayanamıyacağımı analdım ve ayağa kalktım;
"Kimi öldürceksin ruh hastası, deli herif kimi öldürceksin söylesene"
"Senin gibi güzel bir kıza yakışıyormu böyle hareketler"
"Manyak herif seni öldürüm sevgilimden uzak dur"
"Tamam oğuz sakin ol Boşver onu" Bulut oğuz'u sakinleştirirken konuşmaya devam ettim.
"Kimi ölürüceksin dedim"
"Sonunda bu soruyu soran kişi sen oldun aklımdaki kişi sensin senin gibi güzel bir koza nasıl öldürücem bunu bilmiyorum"
"Ne diyorsun lan sen seni geberticem sevgilime dokunmıycaksin"
"Kararımı değiştirirsem söylerim"

   Oğuzu zor olsada sakinleştirmiştik arkadaşlarım sevdiğim adam burdan kurtulacaksa ben ölünede razıyım yeterki Onlar iyi olsun.

   Herşey bitmişti artık burdan kurtulmak yerine ölümle bitirmiştik hepimiz ölücektik. Bunu başından beri biliyorduk.

   Hepimiz yan yana otururken birden gürültülü bir şekilde kapı açıldı. Hepimiz ayağa kalktık.
"Selam çocuklar ölüm vaktiniz geldi"
"Ne?" Hepimizin ağzından bu çıkmıştı karşımızda o adam bize silah doğruluyordu.

"Sonunda sizinle karşılaştım sizde beni gördünüz daha önce oğuz görmüştü zaten ama hepiniz görün istedim"
"Gel ben senin yüzünü dağtiyimde kendine gel"
"Sakin ol evlat"
"Ne evlatı ya sen ne diyorsun manyak herif"
"Evet konumuza gelelim kim öldiriyim Nil mi hepinizimi yoksa, sayıştirma mi yapiyim?"
Hiç birimizden cevap gelmeyince adam silahıyla saymaya başladı;
"O piti piti karamela sepeti..." böyle devam etti ve gelen kişi bendim.

"Evet tan isabet istediğim kişi geldi"
Hiç bir şey demeden bir adım attım Oğuz beni kenara çekip;
"Beni öldür"
"Hayır ben Nili istiyorum"
"Beni öldür dedim"
"Peki şöyle yapalım ben biraz daha düşiniyim"
Hepimiz kafa saldiktan sonra adam gitti.

   O gittikten sorna hiç birimiz konuşmadık hepimiz çok korkuyorduk ve biliyorduk ki korku bir çözüm değildi.

DOLUNAY GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin