~MAVİ~
Sabah gözlerimi açtığımda zorlanarak yataktan kalktım. Mutfağa gittiğimde Oğuz kahvaltıyı hazırlamıştı bile ama kendisi yoktu. Masanın üstünde bir bir not gördüm.
"Benim biraz isim var sevgilim lütfen karnı güzel doyur kızımıza iyi bak ikinizide öpüyorum"
Hemen kahvaltımı edip masayı topladım. Karnım çok büyüdüğü icin pek yürüyemiyordum o yüzden dışarıda çıkmıyordum. Hemen salona geçip güzel bir filim açtım ve izleme başladım.
Oğuzun notunu okuduktan sonra iki filim izlemistim ama hâlâ oğuz yoktu. Hemen aramadim. Uzun bir süre çaldı ama açan olmadı.
Meraktan evde bir ileri bir geri giderken kapı açıldı;
"Oğuz"
"Sevgilim"
"Nerdesin sen arıyorum arıyorum açmıyorsun meraktan deliye döndüm"
"Sevgilim biraz isim vardı onları halledip geldim merak edilcek bir şey yok"
"Nasıl yok Oğuz çok var aahh"
"Noldu Nil noldu iyimisin?"
"Ahh sancim var aaahh"
"Tamam gel şöyle otur"Acı içinde kıvranmam tam beş dakika sürmüştü ama o beş dakika bana beş saat gibi gelmisti.
"Daha iyimisin?"
"Iyim bak kızımızıda korkuttun"
"Özür dilerim Nil bir daha sana heber vericem söz veriyorum"
"Tamam" dedikten sorna oğuza sarıldım.Olanlardan sonra hiç birimiz iyi değildik hepimizin başına bir şey gelicek diye çok korkuyorduk. Her zaman tehlikedeymişiz gibi geliyordu.
Bugün çok halsizdim yatağıma gitmek için ayağa kalktım.
"Nil nereye?"
"Uzanicam biraz çok halsizim"
"Tamam bende birazdan gelirim"
"Tamam" diyip hemen yatak odasına gittim. Çekmemeden günlük çıkarıp yazmaya basldim.Merhaba sevgili kızım;
Seni çok seviyoruz ve gelmen icin sabırsızlanıyoruz. Biz çok acı çektik zaten büyünce olanların hepsini sana anlatıcaz. Senin çok güzel bir odan oldu. Umarım sen hep özuğur olursun hiç kendini bir yere hapismiş gibi hissetme senin ruhun çok temiz ben bunu hissediyorum aynı baban gibi. Babamda bende seni çok seviyoruz kızım hatta Açelya teyzen, Umut dayin, Bulut dayin, Rüzgar dayin seni çok seviyor. Umut dayin sana çok güzel bir elbise almış. Seni çok seviyoruz hep özgür olman dileğiyle.
ANNEN...Bebeğime günlük yazıp yatağıma geçtim. Günlük yazınca rahatladigimi hissettim.
"Sevgilim uyumadın mı?"
"Hayır sevgilim aklımda bazı sorular var"
"Ne gibi?"
"Kızımızın ismini ne koyucaz?"
"Benim aklımda bir isim var ama"
"Ney"
"Mavi, özgürlüğün rengi, gökyüzün rengi. Biz ordan kurtuluduk ama ruhumuz hep orda olucak biz özgürüz ama ruhumuz orda kapalı. Bizi her ayırdıklarında biz hep gökyüzüne baktik. Kızımızda hep özgür olsun"
"Oğuz, senin çok güzel bir ruhun var seni çok seviyorum"
"Bende sizi çok seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY GECESİ
Misterio / Suspenso6 arkadaş yaz tatilinde korku evine giderler. Hemde dolunay gecesinde. Dolunay gecesinde o eve gidenler bir daha çıkamamışlar. Ama onlar inanmazlar ve her şeye rağmen giderler. ama hiç bişey umdukları gibi olmaz. Evde kilitli kalırlar günlerce evd...