44.BÖLÜM

65 12 0
                                    

~5 KİŞİ~

(1 hafta sonra)

   Bugün okusun ilk günüydü. Umut hâlâ çok kötüydü toparlamamıştı okula bile gelmiycekti biz üsteleyince gelmek zorunda kaldı.

   Okula her zaman altı kişi giderdik bugün farklı olucaktı her şeyin farklı olduğu gibi bugünde farklı olucaktı.

   Hemen üstümü değiştirip annemin yanına gittim;
"Anne günaydın hiç kendini yorma bir şey yemiycem"
"Kızım olur mu öyle şey"
"Olur anne belki okukdan alırım şu an hiç bir şey yiycek halde değilim"
"Tamam kızım nasıl istersen"

   Korku evinden geleli beri annem artık hiç bir şeyi üstleniyordu ben ne dersem beni anlayışla karşılıyordu.

   Digerleyile buluşup okula gitmek için yola koyulduk. Hiç birimiz bir şey söylemiyordu herkes çok gergindi okulda bizi ne karşıliycak onu bile bilmiyorduk.

   Okula geldiğimiz de herkez bize bakıyordu herkes çok şaşkındı.
"Ne bakıyorlar bunlar böyle"
"Bilmiyorum sakin olun lütfen" diğerlerini sakinleştirmek bana kalmıştı Açelya hiç kavga etmeyi sevmezdi bütün okul onu çok severdi.

   Sınıfa girdiğimizde herkes eski yerine oturdu Umut tek kalmıştı artık yanında Açelya yoktu bu onu çok üzüyordu.

   Hep birlikte otururken sınıfa hocaya yeni bir kız geldi.  Hoca kızı Umutun yanina oturmasini istedi başka boş yerde yoktu.
Umut halinden hiv memnun değildi.

   Kız Umutun yanına oturduktan sonra hoca derses başladı.
Umutun oturduğu sıranin önünde biz oturuyorduk kız umutla konuşmaya çalışıyordu.
"Merhaba, ben Gamze sende Umut olmalısın gazetelerde televizyonda çok gördüm sizi"
Umut hiç bir şey demedi kızda bozulmuştu.

   Tenefüse çıktığımızda hepimiz dışarı çıkmak için ayağa kalktık.
Koridorda yürüken birisi bizim hakkımızda konuşuyordu.
"Nasıl ölmediler şaşırıyorum ama zavvali kızi öldürmüşler"
Umut bunu duyunca birden çocuğa doğru yürümeye başladı;
"Ne diyorsun lan sen bir daha Açelya hakkında bir şey dediğinizi duyarsam hepinizi öldürüm hepinizi"
Bulut hemen Umutun yanına gitti;
"Tamam kardeşim sakin ol lütfen hadi sınıfa gidelim"

   Sınıfa geldiğimizde Umut sinirle Gamzenin yanına oturdu.
"Umut iyimisin sanırım Açelya hakkında biraz hassasın"
"Onun adını kimse ağzına anmasın Açelya nin yerine geçmeye çalışma duydu mu beni?"
Umut kızı azarlayınca hemen yanına gittim;
"Umut sen Oğuzla dışa git geldiğinde yanına otur ben burda oturum"
"Çok iyi olur" diyip gitti kız bozulunca hemen yanina gittim;
"Kusura bakma zor şeyler atlattık ve aranızdan biri gitti ve o kişi hepimiz icin çok değerliydi ama Umut la arasında daha büyük bir bağ vardı"
"Anlıyorum sorun degil"
"Teşekkür ederim"

   Sonunda dersler bitmişti bugün çok gergin bir gün olduğu icin herkes evine gitti.
Eve geldiğim an hemen odama gittim ve uyumak icin gözlerimi kapattım.

DOLUNAY GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin