24.BÖLÜM

82 16 0
                                    

~ANİDEN ÇIKIP GELMEK ~

   Günlerdir aç, susuzduk küçücük evde tıkılıp kalmıştık dışarıda orman evin arkasında ise mezarlık vardı. Bulut dışarıda Oğuzu arıyordu her gün araıyorduk içeride daha fazla durmadan Bulutun yanına gittim Bulut beni görünce;
"Sen niye geldin ben arıyorum zaten"
"Bende aramak istiyorum evde duramıyorum sanki duvarlar üstüme geliyor"
"Küçücük ev ben delirmememize şaşırıyorum"
"Haklısın hiç bir şey normel olmıycak artık"
"Evet asıl mesele burdan çıktıktan sonra"

    Daha fazla yürüyemezdik o yüzden eve geri döndük her yere baktık ama yine bir şey bulamadık her zaman böyle mi olucaktı? Her yere gidip elimiz boş mu dönücektik?

"Ben daha fazla uyanık kalamam biraz uyusam sorun olurmu?"
"Hayır uyu tabiki"
"Teşekkür ederim" dedikten sorna Açelya bir yere kıvrıldı.
Diğer hepimiz uyuyamıyorduk. Umutta bir gariplik hissetim;
"Umut iyi görünmüyorsun bir problem mi var?"
"Ayağım çok ağrıyo fazlasıyla"
"Tamam sende biraz uyu üstüne çok bastın"
"Uyumaya çalışıcam"

"Oğuz geldin"
"Geldim Nil geldim sana geldim"
Oğuz burdaydı koşa koşa sarılmaya gittim ama birden yok oldu ağaçlar devriliyordu arkamı döndüm oğuz ordaydı ama üstüne kocaman ağaç oğuzun üstüne devrildi.
"Hayır Oğuz hayır ölemezsin"
"Nil uyan Nil kabus görüyorsun"
Bağırarak gözlerimi açtığımda herkez başıma toplanmıştı bu ikinci kes kabus görüşümdü.
"Öl-ölüyordu yine kabus gördüm"
"Tamam geçti"
Hüngür hüngür ağlayarak Açelyaya sarıldım.

   Karanlıktan korkardım ama bazende karanlığa muhtaçtık. Biz artık hep karanlığa muhtaçtık bizim ruhumuzu karartmışlardı. Odamızda pencereden bakarız yıldızları görürüz ama pencereyi kapatıp perdeyi çektiğimizde yıldızları göremeyiz bizim de ruhumuza bir perde çekmişlerdi belki içimizdeki yıldız hiç parlamıycaktı.

   Artık gücsüzleştiğimi hissediyordum. Ruhsal olarak çok çökmüştüm birde Oğuzun yokluğu kalbimde kocaman bir boşluk oluşturmuştu. Böyle olmak zorundamiydi?

(YAZARIN ANLATIMIYLA)

   Oğuz sıçrayarak uyanmıştı içinde kötü bir his vardı sonra durdu dediki;
"Nil"  Nilin kötü olduğunu hissediyordu daha fazla ayrı kalmak istemiyordu bu hasret bitsin istiyordu. Kendine söz verdi ordan kurtulucakti.

(NİLİN ANLATIMIYLA)

   Kâbus görmemin üstünden 2 saat geçmişti kendimi hiç iyi hissetmiyordum uçurumun kenarında bekliyordum ne geri atabiliyordum bende ileri bir çıkmazda gibi.

   Ben her zaman güçlü olmaya çalıştım ama bu sefer kendimi tam anlamıyla çağresiz hissediyordum. Çağresiz olmak çok kötüydü birde sevdiğin adamı kurtulamadığım için çağresizdim bu beni fazlasıyla üzüyordu.

"Ben biraz daha bakıcam belki bu sefer bir şey bulurum"
"Dur bende geliyim yanlız gitme"
Rüzgâra kafamı salladıktan sonra ikimizde oğuz'u aramaya başladım ilerlerde garip bir şey gördüm;
"Rüzgar ileride garip bir şey var oraya gidelim"
"Ben göremedim, ha tamam gördüm gidelim hadi"
Hemen Rüzgarla hızlı adimlarla yürümeye başladık.

   Hızlı yürüdüğümüz icin hemen gelmiştik. Burası kulübe gibi bir yerdi;
"Bune böyle?"
"Bilmiyorum den burda bekle ben bakıp gelicem"
"Saçmalama Rüzgar seni yanlız bıtakmam"
"Ne desem boş zaten dinlemezsin beni"
"Aynen öyle" dedim ve ikimizde hemen kulübeye girdik.

   Kapı acıktı vakit kaybetmeden içeri girdik içerisi büyüktü sadece bir tane koltuk vardı. Koltuğa yaklaştım ve bir kolye gibi bir şey gördüm.
"Burdaymiş o burdaymış"
"Kim burdaymış Nil kendine gel"
"Oğuz burdaymış onun kolyesi doğum gününde aldığım kolye"
"Ne nasıl ver bakiyim"
Kolyeyi Rüzgâra uzattım;
"Sahiden de o hemen aramaya başlıyalım hadj çıkalım burdan"
Rüzgara kafa salladıktan sonra hemen kulübeden çıktık.

   Koştuk koştuk ama hiv bir yerde bulamadık iki kişi bakamazdık diğerlerine haber vermek icin eve doğru yürüyorduk...
Sonunda eve gelmiştik hemen kapıyı açtım ve gördüğüm görüntü karşısında şoka girdim;
"Oğuz sen gerecekmisin?"
"Evet, gerçeğim"
Hemen oğuza sarıldım gerçekti.

   Ona sarılmak benim en değerli duygumdu ona sarılınca benim kalbimde çiçekler açıyordu.
"Sonunda geldin"
"Geldim, sizin icin, senin icin geldim"
"Iyiki geldin, asla gitmemek üzere"
"Gitmemek üzere"

   Berbat giden hayatımızda güzel bir şey olmuştu sonunda sevdiğim adam geri gelmişti artık biz tamamlanmıştık yine bir aradaydık her zaman ki gibi.

DOLUNAY GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin