" Nesluší, jsi v nich dokonalá." kouknula jsem se na něj a usmála se. Poté se pousmál i on.
"tak teď nevím jaké, vy mi vždy řeknete, že mi to sluší, měla jsem si s sebou vzít Jenn." řekla jsem naštvaně, ale jak jsem odcházela do kabinky a usmívala se. Hrála jsem to.
"Tak co tyhle?" oblékla jsem si je a vyšla z kabinky.
Byly takové brčálově zelené a v pasu měly šedý pásek posetý flitry a to samé kolem krku. Opět mě řekli, že mi to sluší.
" Bravo kluci, vypadá to, že se budu muset rozhodnout sama." dávala jsem jim všechno za vinu, ale je pravda taky si nemůžu vybrat.
dlouho jsem uvažovala jaké tedy.
"Tak tedy tyhle?" řekla jsem s důrazem a ukázala na ně.
Ještě jsem si je zkusila společně s botami. Jo myslím, že dobrý. Ukázala jsem se, vrátila jsem se zpátky do kabinky a převlékla jsem se do toho v čem jsem přijela. Kalhoty, triko, boty.
" Jdu to zaplatit." řekla jsem.
" Ne já to zaplatím" vyskočil z pohovky Liam.
" Já taky." zvedl se i Niall.
" Tak každý třetinu." řekla jsem. Nesouhlasili.
" My dva každý polovinu." chtěli mě z toho vynechat. Nakonec mě překecali s tím, že já jsem zpěvačka a oni sponzoři.
"Ještě musím zajít ráno ke kadeřníkovi, ke kosmetičce a na manikúru." oznámila jsem jim.
"Já tě tam odvezu." nabídl se Niall.
"Děkuju." zdvořile jsem poděkovala. Mrkl na mě.
" Taky zítra pojedu s vámi tě podporovat, můžeš si být jistá, že už teď máš 5 věrných fanoušků a to je jen začátek." řekl Niall tak trochu pyšně na mou osobu.
"Děkuju, tolik pro mě děláte." objala jsem je.
Den jinak pokračoval jako každý jiný. Měla jsem kytaru s Niallem.
Hodně jsme se za ty 2 dny sblížili. tohle jsem potřebovala, protože rodiče mi začali dávat jen peníze a dobyli důležité povolání. Otec je hudební producent a matka sekretářka u ředitele velké cateringové sluby ve Velké Británie. Potřebovala jsem oporu, Nialla.
Naučil mě další barré akord. Poté jsme došli do jídelny na večeři. Vzala jsem si talíř a kuchařka mi nabrala špagety, polila mi je omáčkou a jemně je posypala sýrem. Byly celkem dobré, nebo tak dalo se to sníst.
Sedli jsme si spolu a já se neustála smála, museli jsme vypadat jak nametení, protože jsme valili totální hovadiny.
Zase 390 slov....hmm...asi štěstí. Tak uvidíme se asi až v pondělí.
1. Claire1DHoran....děkuji ti za všechny krásné komenty, Vote a za vše co mě sune k napsání dalších dílů.
2.LizaHoran69....Jsi můj nový přírustek do rodiny. :*
3. Je moje máma a táta za to, že jsou dnes v práci a já vám mohla něco napsat :D :*
SOUTĚŽ JE STÁLE AKTUÁLNÍ AŽ DO KONCE TÉTO FF. :DD
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...