Jsi dobrá

1.2K 102 2
                                    

Šla jsem věnovat svůj odpočinek písni Summer Love a zajít si ji do klubovny zazpívat. Zatímco ostatní táborníci dělili kraviny, já šla do té klubovny.

Vwšla jsem a na sedadlech v první řadě seděli kluci z One Direction včetně Nialla.

,,Kluci?" optala jsem se.

Liam,, Ano Nathali ?"

Já,, Můžu si jít sem něco zkoušet?"

Liam,, Samozřejmě."

Vyšla jsem na pódium s kytarou na zádech. Kytaru jsem připojila na aparaturu a nachystala si ji.

Kluci už pozorně naslouchali mému hlasu.

Začala jsem hrát na kytaru a zpívat. Text jsem měla už úplně celý.

Píseň jsem úspěšně dozpívala a následoval velký aplaus od kluků.

Liam,, To jsi složila sama?"

Já,, Ano, ale......."

Liam,, Žádne ale jsi dobrá."

Poděkovala jsem.

Ještě jednou mi zatleskali.

Harry pošeptal Niallovi,, Už chápu, co se ti na ní tak líbí!!!"

Niall se šibalsky pousmál.

Zayn se mě zeptal jako muzikant, jestli k tomu hodlám dávat nějaké hudební nástroje.

Ne, nechtěla jsem.

Zayn se usmál a pronesl,, To je dobře a máš i jinou píseň."

Já,, Mám, ale ta není dodělaná, teď ji budu věnovat svůj volný čas."

Zayn,, Máš krásný, sytý, vysoký, ale i nízký hlas, ty máš budoucnost a ještě ti to sluší."

Harry,, Ďábelská kombinace, ale můžeš si být jistá, že už máš pět fanoušků."

Pousmála jsem se a s rozpaky řekla,, Děkuji vám za všechny lichotky, ale máte i nějaké detaily, co bych měla doladit."

Niall,, Měli byste kluci vědět, že Nath na této písni dělala každý den místo odpočinku a za to jí patří velký potlesk."

Znovu mi zatleskali a to už se mi z očí spustily slzy štěstí, prorože tato úspěšná kapela tleskala takové z dovolení nicce, která složila jednu píseň, která podle mne nemůže být hit.

,,Moje další píseň se jmenuje Irresistible ( NEODOLATELNÝ)" řekla jsem jim.

Harry,, Krásný název pro píseň."

Já,, Je hotová jen z části a vždycky jsem  si přála, aby jste ji zpívali vy."

Kluci byli mile překvapeni.

Zayn,, Pak nám ji zazpíváš."

Jen jsem na ně mrkla.

Já,, Budu na ní teď pracovat, abych vám ji zazpívala co nejdříve a vy mi na to řekli svůj názor, rozdělím to i do toho, kdo by měl co zpívat."

Kluci byli až dojati.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat