Připravená?

1K 88 5
                                    

Tento díl je pro všechny co napsali koment do posledních pěti dílů..... Děkuji za pěkné komentíky....Napište znovu.......Potřebovala bych radu napište do zpráv jak se k dílům dávají fotky.... Děkuji Nathaly Horan ;)*

Byla jsem nachystána a u lesa byl připravený Niall s limuzínou. Měl na sobě džíny bílé triko, tm. modrou košili a bíle sneakers. Došla jsem k niallovi dal mi červenou růži.

Niall,, Připravená?"

Přikývla jsem.

Otevřel mi dveře od auta. Já nasedla a on za mnou zavřel. Choval se jako pravý gentleman. Oběhl limuzínu a nasedl za mnou. Jeli jsme do toho blízkého města, které ani nevím jak se  jmenuje. Niall celou cestu nepromluvil ani slovo. Niall vystoupil, otevřel mi dveře od auta a pomohl mi vystoupit.

Šli jsme tedy do restaurace na večeři Já si dala steak s bramboty a tatarskou omáčkou. Niall si dal to stejné a objednal delikátní bílé víno.

Číšnice nám donesla večeři a pak na něj celou dobu divně civěla. Pak přišla k našemu stolu.

Číšnice,, Mohl by si se mě podepsat.?"

Niall,, Ano."

Číšnice mu podala nějaký časopis a Niall zdobil titulní stranu. Poté číšnice s někým volala.

Podepsal se a ve mně to probouzelo žárlivost.Bylo to divný, vždyť ho nemám ráda a nebo si to jen nalhávám.

dojedli jsme a zapili jsme to tím bílým vínem, které mě zvedlo alkohol v krvi. Bylo silné. Niall zaplatil a my vyšli z restaurace POP. Vyšli jsme a jakmile jsme otevřeli dveře, oslnilo světlo fotoaparátů.

Zastavilo se mi srdce. Niall poznal, že na to nejsem zvyklá. Vzal mě za ruku a táhl mě davem až k limuzíně.

Vlazli jsme do ní.

Já,, Nialle, pojedeme prosím k táboru."

Niall,, Tak ano, Joe jeďme k táboru."

Byla jsem z toho tak mimo, že jsem se k Niallovi přitulila a usnula.

Nevím, co se celou noc dělo, protože jsem se probudila až ráno v šatech.

 Niall mě asi odnesl do postele,zul mi boty a přikryl mě.

Probudila jsem se a Niall ještě spal jako každé ráno jsem zašla do trafiky pro svůj oblíbený módní časopis, který jsem si už mohla finančně dovolit a za výlohou jsem viděla noviny s mou a Niallovou fotkou.

 2 Komenty, 3 Vote

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat