Promiň

912 80 4
                                    

*Můj*Pohled*

Přes dav jsme se dostali z centra. Bylo to šílený.

Ĺiam" Promiň, já ti to vynahradím."řekl omluvně a zadíval se do země, byl celý nervózní.

Já" Není za co, byl krásný den." pousmála jsem se až jsem to vypustila z pusy objal mě.

Usmál se a řekl, když jsme se odpojili" Nathaliiiii, zítra v 9 u tvé chatky, pojedeme sem, ale promiň žádná restaurace."

"Jo chápu nemáš to teď lehký." řekla jsem.

"Děkuji, ale je mi to moc moc líto."

Jeli jsme domů limuzínou. Povídali jsme si o našich rodinách.

Já přišla domů a byla u mě nastěhovaná Jenn. Hnědovlasá holčina s blond melírem a smaragdovýma očima jako má Harry.

"Ahoj, jmenuji se Jennifer Clarkson."

"Ahoj, jmenuji se Nathali Williams, ale už se známe ze seznamovací hodiny."

"Ohh, promi%n já na tebe zapomněla, vůbec si tě nevybavuji."

"Dobrý nic se neděje."

Já" Tak zajdem spolu někam dneska?"

Jenn" Já vím je to asi blbost, ale chtěla bych se jít projít s klukama z 1D, miluju je."

Já" MOžná tomu neuvěříš, ale já je znám, a tak to domluvím." mrkla jsem na ní a jí se rozzářily oči.

"To by bylo SUPER." řekla nadšeně.

Utíkala jsem za Liamem.

Ahojky,

Omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala, do komentů minulého dílu jsem i napsala, že přes svátky nic nenapíšu, ale je to tady, mamka šla nakupovat a taťka je v práci, tak jsem napsala alespoň kratičkou epizodku, doufám, že zanecháte koment a vote.

Tento díl věnuji těm co do minulého dílu napsali koment. Vybrala jsem si jeden a tomu bych to dala i s věnováním k FF.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat