*Pohled*Nathali*
Chtěl po mě vědět jestli ho miluju. Přemýšlela jsem, nad tím celou dobu. Celý dny. Celé noci a jsem se trápila na novo, Ed mě utěšoval, ale tím to bylo horší. Tábor stále běžel jak má, ale já teď jdu na osobní zkoušku s klukem jménem Mike Hamilson. Když jsem dorazila do klubovny, tak jsem ho viděla na prvním sedadle u pódia a držel v ruce iPhona.
"Ahoj." Pozdravila jsem ho.
"Dobrý den slečno Williamsová." Působil sebejistě, ale pozdravil slušně. Byl to vysoký kluk, s hnědýma očima, v mým věku a měl na sobě, džínové třištvrťáky a bílé triko.
"Tykej mi prosím tě, vždyť jsme skoro stejně staří." Ujistila jsem ho.
"Mike."
"Nathali."
"Takže máš nachystanou nějakou písničku, ať poznám tvůj hlas?"
"No asi jo."
"Jaká to bude." Vydala jsem se ke stolku s technikou.
"Kodaline.... High Hopes."
"Co prosím?"
"High Hopes od Kodaline." Miluji tu skupinu, byla jsem opravdu mile překvapena.
"Jo, promiň, já jen, že je to jedna z mých nejoblíbenějších skupin."
"No moje taky, byl jsem na jejich koncertě, v dubnu v New Yorku." Odpověděl.
"Já tam byla taky." Řekla jsem s nadšením, asi mám nejoblíbenějšího žáka.
"No tak já ti to pustím." Řekla jsem a podala mu mikrofon.
"Děkuji." Řekl a na tváři mu zazářil úsměv.
Pustila jsem to a poslouchala a zkoumala jeho hlas. Cítil jsem v něm trochu hlas Eda, ale tak ho měl osobitý a nízko položený. Výšky nejsou jeho parketa, ale v této písničce se snad nevyskytla žádná chyba. Byla jsem spokojena, a proto jsem ho obdařila potleskem.
Po konci hodiny jsem šla na večeři a spát. Neusnula jsem jen tak, naštěstí jsem měla Eda, který mi přivezl prášky na spání na přírodní bázi, ano, potřebovala jsem je.
Zítra mě čeká velká venkovní párty se všemi z tábora, bohužel i sním, s Niallem.
*
*
*
Jestli neznáte skupinu Kodaline, tak děláte chybu, je to doopravdy super skupina, jedna z mých nejoblíbenějších. Děkuji za předešlé komentáře, moc si jich vážím. Děkuji
-NathalyDirection
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanficTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...