"Liame, můžu tě o něco poprosit?" křičela jsem na něj už z povzdálí.
Bavil se s Jenn.
"Jen si na chvilku půjčím, Jenn." omluvila jsem se a chytla jsem ho za ruku. Táhla jsem ho do parku a jenom jsem udržovala smích.
"Liamku, mohl by jít s námi zítra Niall do toho obchodního domu?" zeptala jsem se, jak jsem slíbila.
" Jo proč ne." řekl, že to nevadí, ale v jeho obličeji ve skutečnosti říkal, že ho nechce ani vidět.
"Liame já vím, jak se teď mezi vámi něco stalo a já chci, aby jste byli zase bráchové." řekla jsem.
"Pokusím se, ale domluv si to i s Niallem." řeklo odhodlaně.
Liam šel se mnou až k Jenn a já šla zpátky na pláž za Niallem. Jakmile jsem ho zahlédla, začala jsem utíkat. Byl zahleděný do moře.
Přisedla jsem si k němu. Když jsme odcházeli z chatky bylo kolem 28°C, ale teď je 13°C a mně je zima. Že já blbá si nevzala mikinu.
I když jsem nechtěla začala jsem drkotat zubama.
"Je ti zima? řekl s jistotou v hlase.
Přikývla jsem, ale ujistila jsem ho, že to přestane.
Najednou udělal to co bych od něj v životě nečekala spíš od Liama, nebo Harryho, i když.
Sundal si mikinu a řekl ať si ji obléknu.
"Nialle bude ti zima." řekla jsem.
"Nebude." koukl se mi do očí.
Doslova mě do tý mikiny oblékl a já mu na to řekla ať jde ke mně blíž.
Dala jsem mu pusu na tvář.
Přitulila jsem se k němu a on toho využil a dal svou ruku na mé rameno.
Když jen pomyslím....
Pokračování příště, ne možná ještě dnes, každopádně v pondělí by to tady mělo být. No děkuju za komenty do minulého dílu, bylo mi líto těch kterým to dneska nevěnuju tak jsem se rozhodla dělat první tři místa a z toho to první má věnování. Doufám, že vás tím nenaštvu a že kvůli této "soutěži" přestanete toto číst....Byla bych ráda, jestli byste se mohli o tady tomto zmínit v komentáři k tomuto dílu, jestli chcete jen napsat toho prvního nebo první tři, nebo jestli je tato soutěž totální blbost.
Každopádně ...
1. je hanulkaplecita......Děkuju za překrásný koment
2. je BellaRili......Děkuju za palec nahoru
3.Claire1DHoran.....O které už jste pokud jde o mou FF určitě slyšeli
Chtěla bych Vás znovu upozornit na moji dobrou kamarádku NetinkaHoran.....Píše skvěle o Niallovi.
Takže děkuju a vyjádřete se ...**
Nathalia :**
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...