Irská káva

791 77 12
                                    

Z MINULÉHO DÍLU

Vešla jsem a povalila se na postel. Usnula jsem. Něco kolem poledne jsem se probudila. Šla jsem na oběd. Nikdo nikde, co se děje?:O Normálně v tuto hodinu je jídelna plná. Šla jsem k výdeji obědů. Bylo risoto se sýrem.

**********************

"Dobrý den." pozdravila jsem.

"Ahoj Nath." odpověděla má nejoblíbenější kuchařka paní Julia Smith.

Nandala mi a já si šla sednout ke stolu. V tom do jídelny vtrhla kupa táborníků i instruktorů, mezi nimi i Niall s klukama. Snažila jsem se rychle dojíst a nějakým způsobem se Niallovi vyhnout. Nešlo to, všiml si mě.

"Nath!" zakřičel Niall. Zanadávala jsem si pro sebe. Otočila jsem se s umělým úsměvem a viděla jsem jak ke mně utíká. Vlasy mu vlály, proč mi to dělá.

"Dneska ve 4 odjíždíme na tu párty." oznámil mi.

"Proč tak brzy?" zeptala jsem se.

" No volali, že tam máme být takhle brzy kvůli tvé výhře." vysvětlil mi.

"Tak já se jdu chystat." už jsem se usmála pravým úsměvem. Takže mám 4 hodiny. Sprcha, oblečení, vlasy, kosmetika, FB a istagram. Můj malý plánek.

Prvním bodem byla sprcha, jdu na to. Kráčela jsem do chatky, vzala jsem kosmetickou kabelku a pomale jsem šla do umývárek. Vyzula jsem baleríny, vyslékla jsem  džínovou košili, tyrkysový crop top a nakonec bílé kraťasy. Už jen spodní prádlo, které bylo za chvíli také dole. Vlezla jsem do sprchy. Pustila jsem na sebe teplou vodu. Kapky dopadaly na mojí pokožku a já si to neskutečně užívala, teď jsem pod sprchu dala hlavu a tím si namočila i vlasy. Z kosmetické kabelky jsem vytáhla šampon a sprchový gel. Můj šampon měl značku Garnier a vůni po meruňce a mandlí. Z tubi jsem na ruku vyprskla trochu šamponu. Namydlila jsem si hlavu a spláchla. Toto jsem opakovala ještě jednou. Teď sprchový gel Dermacol s vůní irské kávy. Zase Niall, všude mě pronásleduje i když se sprchuji, nikdy jsem si nevšimla, že mám sprchový gel s vůni irské kávy. No nic, namydlila jsem se a spláchla to. Vysušila jsem se zeleným ručníkem. Vlasy jsem si dala do turbanu. Oblékla jsem na své polosuché tělo spodní prádlo. Oblékla jsem si jen  ty bílé kraťasy k pupíku, na ostatní jsem se vykašlala. Dojdu do chatky v podprsence, kalhotkách a kraťasích. Vzala jsem věci a šla do chatky. Potkala jsem celý tábor a nakonec Nialla.

"Ahoj." usmívala jsem se jak sluníčko.

"Sluší ti to." dodal, když se na mě kouknul.

"Díky, ale omluv mě, musím se jít chystat." zamávla jsem mu.

Došla jsem do chatky. Vzala jsem fén a začala si sušit vlasy. Přitom jsem si zpívala píseň Listen od Beyoncé.

Tak suché vlasy. Jdu se obléci. Vzala jsem si podprsenku, které je bez ramínek a i bez zapínání vzadu. Kalhotky tělové. Teď moje šaty. Chtěla jsem vynikat, a proto jsem si vzala zlaté krátké šaty s holými zády. Na nohy jsem si obula  zlaté boty s 15 centimentrovým podpatkem. Vlasy jsem sy stáhla do culíku, ale podtupírovala jsem ofinu. Měl potom větší objem a lépe vypadal. Teď jsem si dala pudr, make-up, linky, řasenka a oranžovo-hnědou rtěnkou. Vyfotila jsem fotku a dala ji na FB a instagram.

Po všem chystání bylo 15:49. No to pěkně vyšlo. Odjížděli jsme v 16:00. Nachystala jsem si ještě černé psaníčko s mobilem, rtěnkou a ostatní kosmetikou. Vyšla jsem z chatky v 15:57 a to už na mě čekali kluci s limuzínou.

"Sluší ti to." vydechli zároveň. Musela jsem se pousmát. Otočila jsem se jak kdybych šla mole a nasedla do limuzíny. Jeli jsme asi hodinu a půl a já se jen smála, byla jsem natěšená. Kluci ještě trvali na tom, že půjdem na Starbucks. Tam jsme strávili tak půl hodinky. Vyjeli jsme k místu dění, klub Paradise. Vystoupila jsem a Niall mi nabídl rámě, neodmítla jsem. Vešli jsme dovnitř, už tam všichni byli i Ed, kterého jsem uviděla jako prvního měl pusu dokořán. I na těch podpatcích jsem byla menší než Niall i Ed.

Ed přiběhl.

656 SLOV.......dneska extra dlouhé, ale nudné řekla bych, nevím posuďte.

1.dom_ca-ha_sic

2.asined22

3.NetinkaHoran

NathalyDirection xoxo

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat