Tak moment...

631 66 17
                                    

Z MINULÉHO DÍLU...

"Ty mě podvádíš?" řekl Liam.

Teď se do toho vložil Niall.

"Počkat, ty máš něco s Liamem?" řekl a ukázal ukazováčkem na mě.

"Tak moment..." zastavila jsem je a předcházela dalším nedorozuměním.

***************************

"Pokud vím tak ani jednomu ani jednomu..." zdůraznila jsem.

"Ani jednomu z vás.." pokračovala jsem a ty slova mě doslova lámala na kusy, kousíčky, střípečky.

"Ani jednomu z vás jsem neřekla, že s vámi chodím, tak nechápu, že na mě řveš Liame a ty Nialle si naštvaný a ani necháš proč." vypustila jsem to ze sebe jak kdybyste propíchli balónek.

" A malá informace pro vás Eda jsem odmítla a i kdybych s ním něco měla tak vám dvou to může být úplně ukradené." vysvětlila jsem jim to a oni zmlkli.

Začala jsem se dívat z okénka limuzíny na NYC v noci. Byla to nádhera, žasla jsem, ale po tváři se začali kutálet velké hrachy slané vody, už zase, ublížili mi.

Liam seděl vedle mě a NIall na mě smutně koukal, když uviděl, že pláču.

Po hodině noční jízdy a mého neustálého a nezastavitelného pláče jsme dorazili do tábora.

Neřekla jsem jim ani půl slova, ani jsem jim nepopřála dobrou noc a smutně jsem odkráčela do chatky za Jenn. Vždy by už spala, ale dnes byla vzhůru jako na potvoru.

"Ahoj." řekla jsem zklesle a snažila se vykouzlit si na tváři umělý, ale přesvědčivý úsměv.

"Ahoj, co se stalo Nath, ty jsi prohrála nebo co?" zeptala se mě, něměla jsem ani chuť ji odpovídat, ale byla to moje nejlepší kamarádka.

"Neprohrála, právě naopak, ale otravoval mě jeden z porotců, Ed Sheeren, a Niall s Liamem na mě kvůli němu na mě začali v limuzíně křičet, že jsem je podvedla, ale já se jim to snažila vysvětlit, že jsem ani s jedním nic neměla, ale myslela jsem si, že ti si nechají něco vysvětlit."řekla jsem zdlouhavý příběh. Jenn ani nemrkala a pusu měla dokořán.

"Tak to teda WOW, tohle ti řekli?" zeptala se stále udiveně. Nemohla se vzpamatovat.

"Neřekli, vykřičeli do očí." opravila jsem ji.

"Nemám chuť o nich mluvit, jdu spát, jsem unavená." vysvětlila jsem. Úplně mi zkazili náladu. Moje vítězství už bylo jen a jen prohra.

Šla jsem do úmývárek, udělala jsem hygienu, převlékla se a nazpátek jsem se vracela s dlouhými šatami, které mi přinesli štěstí jen na chvíli, chtěla jsem je roztrhat, něco jsem chtěla rozbít.

Vešla jsem do chatky, Jenn ležela, nespala, ale ležela, položila jsem své věci a také jsem ulehla do voňavého povlečení.

Něco jsem však uslyšela.

418 slov- konečně něco delšího. Děkuju za krásné komenty z minulého dílu a přeji příjemné počtení.

1.Claire1DHoran

2.AnnieStories

3.NetinkaHoran

ještě jeden malej dotaz mám 3 nápady na novou FF, ale kterej by se nejvice líbil vám ???
A- One minute later... šlo by o to, že holka jménem Lilly potká slavného člena 1D Nialla Horana a změní jí to život, bylo by tl podle jednoho německého filmu
B- Tady to bude o Perrie Edwards a její dvojcici a hlavní postavy budou Perrie, Zayn, Niall a ta dvojnice
C-Já princezna a on zpěvák co z toho bude??

Co by se vám nejvíce líbilo, pište do komentů A, b nebo c. DÍKY

NathalyDirection xoxo

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat