Trochu neobvyklý den

1.2K 94 1
                                    

Ahoj lidičky,

Děkuji, že jste stále se mnou a tento díl je pro uživatelku s jménem Natka5 děkuji za krásné komentíky. Užij si prázdniny a piš mi dál povzbuzující komenty. děkuji

Nathaly Horan ;)*

Vedle mé postele bylo okno, kde už prosvítali sluneční paprsky, které mě o půl osmé probudili. Niall byl od sedmi na schůzce instruktorů. Vím to, protože mi napsal lístek na stolek. Šla jsem udělat ranní hygienu a poté jsem si oblékla své kraťasy s červenými geometrickými tvary společně s bílým tílkem s černým nápisem London a k tomu nízské červené Conversky.

V 8 hodin jsem utíkala na snídani formou švedského stolu. Bylo tam všechno od slaného pečiva s párky až po sladké donuty s banánovou polevou, ale jsem si dala medové cereálie s mlékem.

Tento den začal normálně.

Do 10 jsme měli rozchod. Opět jsem pracovala na písni. v tom ke mě na mé,, hnízdečko hudby" přišel Niall,, Ty snad nic jiného než pracování na své písni neděláš.". Já,, Věnuji se spoustě věcím i sportům." Niall,, A nechceš se jít se mnou projít po celém táboře, udělám ti průvudce." Já to nemohla odmítnout, když jsem viděla ten jeho úsměv od ucha k uchu. Tak jsem mu přikývla, sebrala jsem noty a kytaru dala je do chatky a Niall mě začal provázet.,, Toto je učebna pro houslisty, toto zase pro bubeníky, toto pro el. kytary a dál pokračoval."

v  10:05 jsme měli sraz v klubovně. Do tábora přišli i ostatní kluci z 1D a já dostala Liama na zpěv. Yes. Zazpívali nám jejich nejnovější píseň You and I. Jakmile kluci dozpívali, měli jsme jedinečnou možnost se seznámit i s ostatními táborníky.

Poznala jsem Rebekah a Margaret.

Dovoluji si říct, že Rebekah je taková náninka myslí si o sobě kdo ví co. V oblibě ji teda moc nemám.Je to učenka Elle a directionerka....jede po Zaynovi

Margaret je takový Rebečin poskok, ale vypadá, že z toho moc šťastná není. Přezdívá se jí Peggy, protože je to zesnulá zpěvačka, která měla úžasnou osobnost a Margaret k ní vzhlížela a je jí trochu podobná.

Jennifer ta s kterou jsme jeli do tábora autobusem, je tu instruktorka. Je takový odpurčí typ, který se s Rebekah pohádal. Nechtěla, aby jí Rebekah linkovala život.

Poznala jsem také jednoho tichého kluka jménem Nick.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat