Seber se

279 29 3
                                    

S Edem jsme tedy vešli do klubovny, kde jsme se potkali s ostatními koordinátory, hádejte, kdo chyběl. Ano, hádáte správně, kluci z One Direction ještě nebyli ochotni se dostavit.

*Pohled*Liama*

Niall ležel na posteli a vypadal jako by jeho duše odlétla na druhý konec světa. Byl bez ní bezradný, ona mu ukázala smysl života, ona mu ukázala, jak chutná láska, předtím ho každá jen využívala, a proto zavrhl dívky, ale pak uviděl ji. Změnila mu od základu život a bez ní se bojím, že si je schopný i něco udělat.

"Nialle, seber se a pojď do tý klubovny." Zakřičel jsem na něho, litoval jsem ho, ale musí si plnt povinnosti. Vlastně bych ho ani litovat neměl, spíš Nathali je ta podvedená.

"Potkám ji tam a rozbrečím se." Řekl Niall, a i když se u kluků se často pláč nevidí, ale jemu z očí tekly prameny čiré vody.

"Seber se." Povzbudil jsem ho. Nakonec jsem ho přemluvil a on se mnou šel směr klubovna. Upravil se, aby nevypadal, tak jak vypadal. Cítil jsem z něho nejistotu, zvládne to jí vidět? To je otázka.

Blížili jsme se k místu určení a on víc s víc nejistěl, ani se mu nedivím, také nevím, co čekat. Vešli jsme celá parta dovnitř, všichni se otočili na nás a my s úsměvem pozdravili i Niall, ale cítil jsem, že to byl úsměv falešný.

Zatím jsem Nathali nespatřil, ale poté jsem uviděl Niallův upřený pohled na smějící se blondýnu, která postávala na pódiu s Edem Sheerenem. Neviděla nás.

"Ahoj kluci, konečně jste dorazili." Křičel vedoucí.

"No, dorazili."

"Běžte na pódium, musíte jako instruktoři něco každý říct." Vyzval nás. Šli jsme po schodech a v tom se Nathali otočila. Uviděla Nialla a málem se jí podlomila kolena, opřela se o Ede a stále na nás upřeně koukala. Niall dělal to samé jen na ni.

*Pohled Nathali*

Když jsem se při konverzaci s Edem otočila málem jsem dostala infarkt, po schodech na pódium šli po schodech k nám na pódium, pohledem jsem hledala Niall a když jsem uviděla čtvrtého z nich už se mi podlamovala kolena, protože jsem věděla, že ten poslední bude on. Vyšla jeho silueta a já se prostě musela o Eda opřít, jinak bych asi zkolabovala.

Postavili se vedle nás, bylo mě to bylo lehce nepříjemné. Vyšel vedoucí.

-NathalyDirection


Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat