Kluci se na to moc netvářili, ale pak mi řeknli, že to umím líp, a že to nebylo tak hrozný. Lež jako věž.
Bylo hodinu před začátkem vystoupení.....
Ještě jsem dostala pár rad.
"A nezapomeň otevírat pusu." řekl Liam a Niall se začal nekontrolovaně smát.
Soutěž začala. Tréma už snad nebyla ani tréma, fakt nevím, už to bylo, jak nějaká psychická porucha.:D
"Tak teď se vám představí dvacetiletá Anne Clinton s písní Someone like you od anglické zpěvačky Adele.
Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you, too
Don't forget me, I beg
I remember you said
"Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead. Yeah..Dozníval konec písně. kluci mě objali a Liam mi do ucha pošeptal. "Zlom vaz!" dala jsem jim pusu na tvář. Mezitím si Anne vyslýchala verdikt poroty.
"A jako poslední se vám představí Nathali Williams s písní od Whitney Houston a I will always love you." dořekl moderátor a já s potleskem vstoupila na stage.
Začala mě oslňovat světla, ale dokázala jsem se s tím vypořádat a ustát to. Hudba začala a já s nádechem začala zpívat, jak nejlépe jsem to uměla.
*POHLED*LIAMA*
Jakmile Nath otevřela ústa, tak se po studiu rozezněj nádherný melodický hlas, přesně ten co máěla Whitney Houston, Byl to ráj ppro uši.
*MŮJ*POHLED*
And I...
Will always love you
I...
Will always love you
Will always love you
I...
Will always love you
I, I will always love
You....
You
Darling I love you
I'll always
I'll always
Love
You..My darling you...
Dozpívala jsem. Čekala jsem až zaslechnu hlas některého z porotců, male on nebo ona mluvit nemohli, lidé v sálu tlaskali a dokonce i stáli. STANDING OVATION.
WOW, to se mi ještě nestalo. To se mi honilo hlavou.
Ozval se hlas JLo"Myslím, že před námi stojí nová a neokoukaná Whitney Houston, možná pár chybek by se našlo, ale ty neubírali na kvalitě ano na celkovém dojmu." ostatní přikyvovali.
Ještě jeden hlas"Bylo to povedené vystoupení, snad to tady ještě nebylo, dnes je to tvůj večer." dodala Demi Lovato. Uklonila jsem se a znovu zazněl potlesk. Zamávala jsem divákům.
Došla jsem za oponu, do zákulisí. Oddechla jsem si, ale v tom se mi kolem krku vrhl Niall, dokonce i Liamem.
"Nechtěl jsem ti srazit sebevědomý...." začal Liam.
Tak uvidíme co řekne Liam, tipujte v komentářích. děkuju za krásné komentáře, které mě dneska dokopaly něco napsat!! Díl o 396 slovech.
1.natalkaniall- děkuju, že ses k této FF vrátila.
2.DirectionerMiaHoran..děkuju za krásný ultramegahustokrutopřísný komentář, nebo jak si to tam psala :DDDD*
3.Claire1DHoran......Už nemám co bych ti napsala, ale seš moje zlato :** a strašně věrná a toho si vážím :)))
KOMENTUJTE, VOTUJTE!!! NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...