Řada na mě

286 29 2
                                    

Ráno jsem se probudila do teplého a slunečného rána. V naší VIP chatce byla i koupelna, takže už nemusím do těch zaplivaných umyvárek. Nicméně teď jsem tu s klukem, takže budu muset chodit alespoň ve spodním prádle. Do koupelny jsem si tedy vzala svojí hygienickou taštičku, abych si své kosmetické věci mohla už v koupelně vyskládat, ale to nebylo jediné co jsem si vzala, pobrala jsem již to zmíněné spodní prádlo v bílé barvě.

Než jsem napochodovala do koupelny, všimla jsem si, že Ed ještě stále spí, tak ho ještě nechám, má ještě čas. Zamknula jsem se, svlíkla jsem se a šla si dát ranní sprchu. Vytáhla jsem oblíbený sprchový gel s kokosem a nakonec jsem si umyla hlavu svým čokoládovým šamponem. Vylezla jsem ze sprchového kouta, našla si poličku, kterou si budu dávat své kosmetické a hygienické věci. Teď jsem se však oblékla do spodního prádla a začala jsem si foukat vlasy a udělala jsem veškerou hygienu, ale malování si nechám na potom.

Vylezla jsem z koupelny s celkem suchými vlasy a mířila jsem si to ke své skříni, ve které už jsem měla naskládané všechny své kousky oblečení.

"Ahoj." Uslyšela jsem za mnou, sakra to se musel probudit, když tu zrovna pobíhám ve spodním prádle.

"Dobré ráno." Řekla jsem a otočila jsem se bezvědomě k němu obličejem, další chyba.

"Sluší ti to." Pousmál se šibalsky

"Koupelna je volná jen chvilku." Snažila jsem se zakamuflovat tu trapnou situaci.

"Jo, už jdu, jen si něco vezmu." Oznámil mi.

Po jeho odchodu a mém marném hledáním oblečení jsem dospěla k závěru, že si vezmu světle šedou možná lehce khaki sukničku mně po půlku stehen, bílý crop s krajkou, ze kterého mi šel vidět pupík. Hodila jsem přes sebe ještě bílý kardigan s příjemně studeného materiálu a na nohy jsem si obula mé bílé, krajkované Vansky. Na hlavu jsem si dala věneček s bílým kvítím se zeleným středem a taky jsem nemohla opomenout mé hnědé Lenonky.

Ed vyšel jen v boxerkách, on mi to taky dělá naschvál, a proto jsem šla radši do koupelny se namalovat, jelikož je dnes teplo jako v Africe, tak musím zvolit voděodolné líčení. Makeup, korektor, pudr, černé linky, řasenka a můj oblíbený růžový EOS s jahůdkovou příchutí. Navoněla jsem se malinovou vůní a vyšla z koupelny. I Ed už byl připraven a vyšli jsme spolu do kanceláře, kde máme rozpisy na tento den s tím, že to musíme vyhlásit rozhlasem, tedy ty své hodiny.

"Běž první." Pobídla jsem ho. Zakroutil hlavou, on, aby se někdy styděl, to ne, chce abych svolila a šla první, po dlouhé konverzaci, skončila řada na mě.

"Ahoj táborníci, tady Nathali Williams..."

Ahoj,
zase budu asi mrtvá co? Zanechejte prosím komenty a vote, pokud se vám příběh líbí.
-NathalyDirection

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat