Miluju tě <3

728 77 18
                                    

Z MINULÉHO DÍLU

"Já..já..já." vykoktala jsem jen jedno slůvko a vrhla jsem se mu kolem krku.

******************

"Já..já..já..jen přemýšlela." řekla jsem když jsem se nabažila jeho objetí a odlepila se.

"Nad námi." zeptal se svůdnicky.

"Taky, ale spíš nad rodičemi, tebou a pak nade mnou." vysvětlila jsem.

"A k čemu si dospěla?" ještě se vyptával.

"Miluju tě, né promiň nemiluju , víš co jdu si lehnout ať jsem na tu párty v pohodě a můžu si užívat." řekla jsem. Já mu vyznala lásku, né nic se nestalo, prosím, nic jsem neřekla.

Odcházela jsem. Chytl mě za zápěstí, otočil si mě k sobě a svými teplými, měkkými rty mě políbil. Zavřela jsem oči a užívala si ten pocit. Po chvilce jsme se odlepili.

"Můžu jít s tebou?" položil mi další otázku.

"Za normálních okolností bych tě s sebou vzala, ale pořád jsem na tebe naštvaná." řekla jsem.

"Proto jsme se tady teď líbali." připomněl mi ten krásný moment.

Neodpovídala jsem mu, jen jsem zamávala, usmála se a odešla do chatky.

Vešla jsem a povalila se na postel. Usnula jsem. Něco kolem poledne jsem se probudila. Šla jsem na oběd. Nikdo nikde, co se děje?:O Normálně v tuto hodinu je jídelna plná. Šla jsem k výdeji obědů. Bylo risoto se sýrem.

Omlouvám se za krátký díl....přístí bude mít okolo 670 slov tak se těšte...prozatím děkuji za diskusi. Jsem pořád na tabletu a už mě bolí prsty.. opravte ten počítač!!!!:(

1.dom_ca-ha_sic

2.vlocka2014

3.Aureeliet17

NathalyDirection xoxo

Summer Love &lt;3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat