Ráno......
Vzbudilo mě zaklepání na dveře. Bylo 9:01.
"Sakra!!!" řekla jsem si v hlavě. Nikoho jsem v chatce neměla. Přestěhovala se.
"Dále." zakřičela jsem po 4 minutách.
Vešel Liam.
Oblečený v dž'ínách, černém tričku s napisem a taky měl v ruce černou koženku.
"Liame, promiň nenastavila jsem si budík." omlouvala jsem se.
"To je v pohodě tak se obleč a udělej co potřebuješ a můžem vyrazit." řekl rychle.
"Okay, jdu se převléct na záchody." řekla jsem s úsměvem
"Ne to je v pohodě, se otočím, dívat se nebudu." řekl a mrkl na mě.
Podřídila jsem se. Ze včera jsem měla na sobě podprsenku. Kalhotky jsem si dala než jsem řekla dále Liamovi.
Sundala jsem si velké tričko ve kterém jsem spala. Liam pokukoval tak jsem po něm hodila polštářem a on se usmál a hodil ho zpátky a při tom měl na mě krásný výhled. Ztuhl.
"Sluší ti to." řekl s úsměvem.
"Děkuji to mi ještě nikdo neřekl."
"Cože?? co viděli."
"Vždycky jsem byla ta šprtka Nathali, co si oblékala věci ze sekáče za pár kaček."
"Měli by si dojít na oční." řekl s úsměvem. Musela jsem vypadat jako rajče.
Oblékla jsem si bílé tričko s černámi proužky na šířku. Natáhla jsem na sebe černé úzké džíny. Na to jsem si dala hnědé sáčko, které mělo stejnou barvu jako botky. Jako šperky jsem zvolila hnědo-zlaté hodinky a zlaté naušnice ke kterým patřil mohutný zlatý náhrdelník. Podpatky jsem původně v úmyslu neměla, ale i přes to jsem si ty 8 centimetrové jehly vzala. Psaníčko v barvě lososové, které mi ladilo s barvou mých nehtů. vlasy mi volně vlály po ramenech.
Teď jsem šla na make-up. Liam mi držel zrdcádko. Pořád se smál mým grimasám u malování a hýbal se zrdcátkem. I přesto jsem použila pudr, tvářenku, rtěnku, řasenku, linky a hnědotělové oční stíny.
Hotovo mohli jsme vyjet limuzínou.
Vyjeli jsme v 9:48 a na místě jsme byli v 10:06.
stáli jsme před velkým nákupním centrem Mystery. Mystery podle největšího obchodu v tomto nákupním centru.
Vešli jsme a já žasla, nikdy jsem v takovým velkým centru nebyla. S Liamem jsme prošli asi 12 obchodů a pak jsme zašli do restaurace Sky.
Liam" Objednáme si." řekl číšnici.
Číšnice postupně přiběhla. Všimla si, že Liam je Liam, ale on se moc neskýval.
Li" Dáme si velkou pizzu..."
Li" Jakou chceš Nathali?"
Já" Pokud jíme spolu tak šunkovou s kukuřicí."
Li" Takže, jednu velkou pizzu šunkovou se sýrem a kukuřicí...děkujem." mrkl na ní a já myslela, že se zesype. Vždyťje to jen Liam. Šla vyřídit objednávka a pak telefonovala.
*POHLED*ČÍŠNICE*
"Ahoj Merci." řekla jsem mé kamarádce jménem Mercedes, ano jako to auto.
"Ahoj Loui." odvětvila mi pozdravem a mým jménem.
Tak dneska konec, byla to jedna dlouhá kapitola, která měla něco kolem 460 slov. Dala jsem si záležet, ale je to celkem o ničem jenom samý chystání a nakupování a v tom nejnapínavějším jsem to utnula...No napište mi svůj názor na tuto kapitolu. Věnuji tuto kapitolu těm, co minulou kapitolu napsali komentář. Děkuji. Miluji vás.
Vaše NathalyDirection;)**
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...