Z MINULÉHO DÍLU
Známý podnikatel Jack Newmann, chtěl vidět nicku Nathali Williams, která vyhrála jednu soutěž, ale pak mi to asi, jsem dcera, dnes už podnikatele Grega Williamse a dnes už paní AnneBelle Williamsové, která už také vstoupila na práh vyšší společnosti.
"Ty jsi mě chtěl potkat a proč?" Optala jsem se a byla jsem si jistá, že odpověď znám.
"No musím ti něco říct nebo spíš vysvětlit." odpověděl a ďábelsky se usmál.
*************************
"Mám to chtít vědět?" Optala jsem se.
"Noo, musíš odjet z tábora tvoji rodiče mě za tebou poslali." Odvětvil.
"A..." Natahoval.
"A.." Doplnila jsem.
"A v Londýně tě mám požádat o ruku, nebo já spíš chci a tvoji rodiče to dovolili." Řekl, sebejistost mu nechyběla.
"Smůla, mám přítele." řekla jsem jistě.
NIc neříkal, a tak jsem se zvedla a odešla. Niall se zeptal jestli s ním nechci tančit. Souhlasila jsem. Prvně rychle písně, atak jsme skákali a trsali jako o život.
Pak, ale zazněla pomalá písnička. Chytl mě za boky a já mu dala ruce kolem krku a kývali jsme se do rytmu hudby.
Už jsem to nemohla vydržet. Slzy mi přetekly. Niall usyšel mé tiché, tlumené vzlyky, jelikož jsem měla hlavu na jeho rameni.
"Co se děje, Nathali?" Zeptal se mě starostlivě.
"Ten barman, který je mimochodem Jack Newmann mi řekl, že mě rodiče chtějí doma, teď hned a mám si ho vzít, je mi teprve dvacet, nechci se vdávat." řekla jsem hystericky.
"Nialle, řekla jsem mu, že mám přítele." Vysvětlila jsem.
"To si udělala dobře, ale chce to nějak zahrát...."Plánoval.
"A to chceš udělat jako jak?" zeptala jsem se ironicky.
Děkuji moc za to jak jste se vyjádřily v minulém díle.... Miluji vás:**
Teď vám přidávám dost dílů co??
1.hanulkaplecita
2.dom_ca-ha_sic
3.AnnieStories, LizaHoran69
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...