Teď jsem brečela znovu, ale smíchem.
"Tak ukončuji hlasování, sčítáme hlasy." rozkázal moderátor Thomas Smith, nějaký nový objev.
O pět minut později......
"Tak hlasy máme sečteny, známe vítěze." oznámil, když se znovu objevil na pódiu.
"Na 3. místě se umístila jednadvacetiletá bruneta, která zazpívala píseň....." napínal
"Která zazpívala píseň My heart will go on od Celine Dion, Sabrine Mullock. Pojď na pódium." Přišla s úsměvem a stoupla si na určené místo.
"Druhá se umístila dvacetiletá blondýna..." zase dlouhá pauza. Hlavou se mi honilo jednadvacetiletá blondýna, to jsem já!!
"Zazpívala píseň Someone like you od Adele z alba 21 a Adele je na ni určitě pyšná. Je to Anne Winston. Pojď za námi!!" oznámil. Vyšla se slzami v očích.
" A konečně na 1. místo se dozpívala dvacetiletá blondýna, která zazpívala....." natahoval. Měla jsem nervy někdě v Číně, bože to je zase můj popis.Bože.
"Zapívala píseň I will always love you od mimořádné zpěvačky Whitney Houston. Nathali Williams."To jsem já. Áááááááá křičelo moje vnitřní já.
"Bože."řekla jsem, kluci mě objali.
Vyšla jsem na pódium. Začali nám gratulovat, jakmile jsem došla na místo. Holkám předali ceny a pak došli ke mně. Ed se švihácky usmál, políbil mě na tvář a potřásl si se mnou rukou. Potřásla jsem si s porotci a Demi mi dala poukaz na 1000 liber s možností natočit videoklip jak můj tak s 1D. Spustily se mi slzy štěstí.
Výhra za všechny prachy, jak se říká. Odešli jsme z pódia.
Tak dneska díl myslím tak akorát. Děkuji za krásný počet komentů, přečtení i vote, jen tak dál. Myslím, že když jsem dala že vyhraje, tak to nebude překvápko. Omlouvám se, že je to tak celkem o ničem ;(.
1.AnnieStories
2.NetinkaHoran
3.LizaHoran69
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...