Pocit, kvůli němu

1.3K 106 3
                                    

Ahoj lidičky,

Užíváte prázdnin??? Tak vám je ještě zpříjemním. Je tu další díl. Vote, komenty a přečtení.

Děkuji Nathaly Horan :))*

Otevřela jsem dveře.

,,Ahoj, já jsem Niall, tvůj instruktor hry na kytaru." řekl mile a s citem.

Došla jsem k němu, přiložila jsem mu prst na hruď a začala jsem,, Tak hele Horane, budeme trávit spoustu času spolu, tak by jsi měl vědět, že tě nemám ráda." dokončila jsem svůj projev.

Niall i přes svou pověst Bad Boy,byl velmi citlivý.

Sedl si na postel a zmizel mu z tváře usměv.

,,Nialle??" řekla jsem smutně.

,,Ano." řekl se svým zkleslým hlasem.

Neměla jsem mu, co říct. vzala jsem kytaru, noty a utíkala jsem na molo. Byl tam takový altánek s krásnou bránou.

Začala jsem zase se svou nedokončenou písní,, Cause you were mine for the Summer..." Začala mi z oka stékat slza. Nevěděla jsem proč a jsem pocítila ve svém srdci takový dovný pocit jako kdybych cítila provinění za to co jsem řekla Niallovi.

Hodula jsem kytaru s notami na záda a utíkala jsem po molu k chatce. vlítla jsem do chaty, ajko hurikán, ale nikdo tam nebyl ani Niallovi věci.

,,Nialle?" řekla jsem s brekem i když jsem věděla, že v chatce není.

Dále jsem utíkala s kytarou k Ellinině chatce,, Není tu Niall??"

Elle,, ne, ale viděla jsem ho jak jde k jezítrku a vypadal hodně zklesle."

Já ji srdečně poděkovala.

Dále jsem utíkala a po cestě jsem se ptala táborníků, kde je vlastně to jezírko. Pochopila jsem, kde to je a utíkala jsem k cíli, kde seděl zkleslý Niall.

Brnkal si na kytaru smutné písničky.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat