Radostný příjezd

1.1K 89 2
                                    

Ahojky,

Omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nenapsala a toto je pro  vás čtenáře. Hvězdičkujte, komentujte a čtěte.....Malé ultimátum na konci ( 1 koment postačí) dnes přidám ještě jeden díl a možná jich dnes přidám více

Děkuji Nathaly Horan :*

Odešla jsem do chatky a v tom jsem si uvědomila, že zítra máme ten volný víkend, takže letím domů společně s klukama z One Direction a také s Elle.

Odpoledne jsem měli volné a já se šla projít s Harrym, protože mi to nabídl. Niall na nás zíral jako na svatý obrázek.

Harry byl vtipný a celou dobu jsem se smála a smála. strávili jsme spolu den a pak jsme šel celý tábor na večeři. Seděla jsem s Elle, Re, Jenn a Peggy. Měli jsme výborný těstovinový salát. Moc mi chutnal.

* O den později...*

Já,, Elle, už musíme vyjet nk letišti."

Ona,, Jo, už jdu."

Já,, kluci čekají."

Ona přišla a nasedli jsme limuzíny kluků, nikdy jsem nejela limuzínou a bylo to doo pravdy nádherné.

Přijeli jsme na letiště a kluci byli středem pozornosti. Prošli jsme až do soukromého letadla kluků. Do Londýna jsme přiletěli za 2 hodiny a pak už jen půl hodiny k nám. Kluci se od nás odpojili na londýnském letišti a půjčili nám limuzínu a také jsme se domluvili na zpáteční cestě.

Dojeli jsme limuzínou před můj dům. ¨Zaklepala jsem na dům mých rodičů. Otevřela máma a radostně mě objala a jakmile uviděla auto.

Máma,, Co je to za auto???"

Já,, To je kluků z 1D jsou to kamarádi jen kamarádi."

Pak mě zahnala domů a začala se mě vyptávat,, A co tábor? A co instruktoři? A hraješ na kytaru?"

Bylo milé, že se o mne tak starali, ale byla jsem z toho na nerva, ale všechno jsem jim řekla.

I táta mě ihned přivítal a okamžitě mi dali do ruky kreditní kartu s miliónem korun ( 29 411 liber).

Táta,, A neutrať to najednou."

Máma,,Šetři si to na horší časy."

Máma mě občerstvila kávou a máslovými sušenkami. Bylo  pozdě a já si šla dát sprchu a šla jsem do svého pokeje.

Otevřela jsem dveře a......

1 Koment

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat