"Za půl hodiny jsme v New Yorku." oznámil mi Niall. Pohlédla jsem na něj.
"Co se na mě, tak díváš?" zeptal se.
"Nic, jen jak se soustředíš na řízení." pousmála jsem se.
"Jak dlouho si nebyl doma?" potřebovala jsem to vědět, nevím ale proč, bylo mi ho líto.
"Vlastně za chvíli to bude rok." umělý smích mu fakt šel, ale já už ho tak znám, že jsem na to nenaletěla.
"To je mi líto." trochu jsem ho politovala a pohladila po zádech.
"Já si vybral tenhle směr kariéry, mohl jsem být třeba doktor nebo kuchař." řekl s pravým úsměvem.
"Kuchař, Niallere? Vždyť bys všechno snědl." začali jsme se smát. Dorazili jsme.
Oblékla jsem si šaty ty béžové s černou krajkou po horní části těla. Obula jsem jedenácti centimetrové boty na podpatku. Vzala jsem si jen náramek pro štěstí černé barvy, byl velmi tenký.
Už teď jsem byla totálně mimo. Nevím text, kdy začít, nevím nic. Tréma mě pohltila.
Kosmetička anne Hilton přišla do mé šatny, byla mi doporučena Niallem, vlastně celou skupinou 1D, hodně často je malovala.
"Zvýraznit oči to potřebuješ." řekla, zavřela jsem oči a nechala ji tvořit.
Udělala mi kouřové černé stíny s linkami, řasenkou, bez make-upu by to nešlo a moje rty měli medovou barvu.
"Děkuji." řekla jsem a ona bez pozdravu odešla.
Tak za tři čtvrtě hodiny jsem byla vlastně hotová. KOMPLET! HURÁÁÁÁ!!!
Čtvrt hodiny jen pro mě. Zavřela jsem oči. Neusnula jsem. Za 10 minut pro mě přišel Liam. Myslel si, že spím. Jemně mě pohladil po tváři a asi mu to nedalo, ale on mě jemně políbil na ústa.
"Nech mě Nialle!" nenamáhala jsem otevřít oči.
"Ahoj, tady Liam." rychle jsem otevřela oči.
"To ty jsi mě líbal?" bylo mi jasné, že nikdojiný to být nemohl.
"Ano a omlouvám se, nikdy jsem si nevěřil, že mě někdo svede k něčemu takovému, promiň, že jsem ti to neřekl normálně." omlouval se za všechni, nechybělo mu, aby se začal omlouvat za to, že támhle to světlo je tam kde je.
Odešli jsme spolu do studia, kde jsem se postavila na pódium.
"Tak už je to tu zase...tréma." pošepkala jsem si tak aby to nikdo neslyšel.
Začala hudba. Nevydala jsem ze sebe ani hlásku.
"Promiňte znovu prosím." omluvila jsem se a hudba opět začala.
Začala jsem zpívat, ale ne podle mých představ.
Kluci.......
Budou kluci upřímní nebo ne??? Dozvíte se v další části
KOMENTUJTE, VOTUJTE a ČTĚTE
1.DirectionerMiaHoran......děkuji za luxusní komentář, který mi zvedl náladu:3 a byl mi energií do dnešního dílu :**
2.Carrotka..................Krása sěkuju :* :33
3.lucapazdernikova se dělí o trojku s asined22............díky holčiny :**SIS
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...