Už chápu proč !!!

961 80 16
                                    

Byly 3 hodiny odpoledne.

S Jenn jsem se začala chystat.

Oblékla jsem si meruňkové džíny s béžovou košilý na tlusté ramínka a u výstřihu mělo asi pět knoflíků. Obula jsem si hnědé páskové boty na podpatku vysokém asi 9 centimetrů. Zvolila jsem mohutné šperky. Zlatý řetěz s bronzovými kuličkami a velký tlustý zaltý řetěz s tyrkysovými orgamenty.

Jennměla takový styl ve kterým by zapadla klidně do davu. Nic výstředního. Obyčejné tmavší džíny s vínovou mikinou pod kterou vylézalo kousek béžového tílka. Vím bylo teplo, ale ona si vzala kozačky v barvě tílka.

Já byla namalována béžovými stíny, linkami a řasenkou, zatímco Jenn jen s malým nánosem řasenky. Já si nechala vlasy rozpuštěné a Jenn je měla v obyčejném copu a tento cop jí vlál až k lopatkám.

"Už je čas." zakřičela jsem.

V tom se ozvalo zaklepání. Přede dveřmi se objevili ti dva pozvaní chlapci.

Liam měl oblečené šedé džíny, černé triko v ruce tmavé modrou mikinu. a měl šedé Conversky.

Niall měl bílé boty, tmavěmodré tepláky a bílé tričko a v ruce měl šedou sportovní mikinu.

Zatímco Liam mě okouzlil svým typickým stylem, můj zrak padnul na Nialla byl takový takový jiný než v džínách, i když to nebyla pravda, vypadal tak sportovně, namakaně.

Vyšli jsme.

Liam byl v konverzaci se mnou. Niall se za námi táhnul, jak kdyby měl za sebou maraton. Jenn mu dělala společnost.

Nikdy jsem to nevěděla, ale kousek za táborem bylo moře.

"WOW." vypustila jsem.

Slunce pomale zapadalo a já se utápěla v té růžové záři moře.

Šla jsem za Niallem.

" Ahoj, to je krása co?" zeptala jsem se.

" Hm..." byl dost naštvaný, chápu proč, ale čekala jsem milejší odpověď.

" Už chápu proč se ta moje chatka jmenuje u moře." řekla jsem, ale stejně valné odpovědi jsem se nedočkala.

"Nechceš si jít se mnou někdy zaplavat?"

¨"Třeba jo." už byl komunikativnější. vím jak na něj.

"Zítra jdu s Liamem nakupovat, tak se ho zeptám jestli nemůžeš jít s námi. Co říkáš, alespoň my řeknete, které šaty." Niall souhlasil ještě dřív než jsem se stihla nadechnout.

"Jdu to domluvit s Liamem." mrkla jsem na něho.

"Za chviličku příjdu." zakřičela jsem z povzdálí.chtěla jsem to ujasnit.

"Liame......"

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Takže soutěž pěkně začíná. Všichni jste napsali krásné komentíky. Věnování, ale patří čtenářce(viz. věnování.) Super komentík, děkuji. Snažte se dál příště to můžete být právě vy. No dál Votujte a čtěte, komentujte.

Děkuju za všechno Nathaly ;**

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat