"Hotovo." Zakřičela jsem na hotelového sluhu, který mi začal odnášet věci.
Zapípal mi mobil, sakra, co kdo píše na Twitter v šest hodin ráno. Otevřela jsem ikonku modrého ptáčka.
Uživatel nikjore dala tweet na vaši zeď. (Doufám, že se tak někdo fakt nejmenuje)
Rozklikla jsem oznámení a mé zdi se objevil tweet.
"Citlivka Nathali, rozbrečela se na koncertě, protože ví, že ji Niall už nechce, má Demi." To byla poslední kapka. Bylo mi do breku, ale musím být silná, fakt mě nebaví se pořád plést mezi spory Directioners a Lovatics.
Začali se objevovat různé komnetáře typu souhlasím nebo se kvůli mě začaly ty puberťačky hádat. Pak se tam objevil koment od Liama. "Jak můžete vědět, jak to Niall s Nathali má, když ho neznáte a ani nevíte, jak dlouho Nathali uháněl, aby si s ním něco začala, je strašně milá holka, která je možná přehnaně citlivá, ale holky a Niall jsou citliví a já vím, že to co tu povídáte jsou jen spekulace a né jasná fakta."
nikjore řekla "Tady se nám někdo zamiloval, viď Liame." Už jsem to nevydržela a musela jsem tý "Directionerce a Lovatic" odepsat.
"Tak vidím, jak tě baví ponižovat lidi, ať už je to mezi mnou a Niallem jakkoliv, tobě do toho nic není, neurážej ostatní, tohle je jen boj mezi námi dvěma a když se nutně potřebuješ po někom nebo něčem vozit, tak to abych ti přispěla na vozík." Vydechla jsem, když to napsala a kliknutím prstem odeslala do éteru.
Uslyšela jsem zaklepání na dveře.
"Dále." Zakřičela jsem schloulená v klubíčku na gauči. Ten někdo vešel. Za chvíli jsem cítila teplé objetí, rychle jsem se otočila a přede mnou ve své kráse stál člověk se jménem...
Ahojky,
děkuji za to, co jste udělali s minulým dílem, prosím pokračujte v tom, dost mě to nutí psát další díl, jinak další díl bude v pátek a další poté bude přímo z Londýna, poněvadž tam jedu na výlet. Ve stejný den asi vyjde nový díl další FF o té princezně, jak jste chtěli.
-NathalyDirection
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...