Z MINULÉHO DÍLU
"Pojď se mnou dobrovolně." Zakřičel a všichni se za námi ohlédli.
"Lidičky, toto je moje nastávající žena a ona se tady tahá s nějakým borcem, který ji ani nezaopatří do budoucna." Řekl a vysmíval se nám do očí.
Niall zatnul pěsti, musím dodat, že se mu vyrýsovaly sval. Plác!!!
Niall Jacka neplácl, já jsem taky ten nápor vydržela, ale byl to ...
**********************
Byl to Ed, už to zřejmě nemohl vydržet. "Nath, miluji tě." řekl Ed.
Sakra, proč jsou tady hned 3 kluvi, kteří po mě touží, nikdy mě nikdoneměl rád a najednou...
"Tak si vyber." Navrhl Jack.
"Ale nemyslím si, že máš na výběr." Dodal.
"Ed, zrzoun, možná známý zpěvák, ale kluk pro nějž si jen kořist, jen pár vášnivých nocí a týdnů na veřejnosti a odkopne tě." Pronesl Jack.
"Chceš ještě jednu." Zeptal se oznamovacím tónem Ed, ale držela ho ta bloncka mi podobná.
"Niall, blonďák, známý z 1D, ale za chvilku se rozpadnou, on bude tak frustrovaný, že začne chlastat a ty pak budeš holka jen do postele."
"Já ji miluji." Řekl Niall tónem, který říkal "a to nezměníš".
"Pak jsem tady já, známý miliardář Jack Newmann, který ti dá vše co chceš a potřebuješ, budeme mít děti, známé děti."
"Tak odtud vítr fouká, ty mě chceš do postele a s nima?" Ukázala jsem směrem na Nialla a Eda.
"Bych měla taky slavné děti, ale věř mi, že sláva a peníze nejsou všechno. Jde o lásku, cit, porozumění a věř mi, i když máš všechno ve skutečnosti nemáš nic, nerozuměli bychom si a hlavně moc dobře vím, že by si mě podváděl s děvkama, co jdou jen za pěnezmi, nechci tě, jsi nechutný a rodiče mám ráda, ale vyřiď jim, že se ozvu a taky jim řekni, že si tě nevezmu a ať mi neplánují život, a že Niallovi a Edovi nesaháš ani po kotníky." Dokončila jsem jim svůj projev.
1.dom_ca-ha_sic
2.NiallerKa24
3.Carrotie
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...