Z MINULÉHO DÍLU
"Nialle, řekla jsem mu, že mám přítele." Vysvětlila jsem.
"To si udělala dobře, ale chce to nějak zahrát...."Plánoval.
"A to chceš udělat jako jak?" Zeptala jsem se ironicky.
********************
"No já se ti nabízím jako přítel, vždyť to víš." Vysvětlil.
"Nialle, já tě asi miluji." Už jsem to nevydržela, miluji ho, ale nic s ním mít nechci a ani nebudu, bude to zahraný a pak bude za nějaký ten týden konec tábora a už ho nikdy neuvidím, budu žít svůj "klidný a spokojený" život, Jack s Edem snad odprejsknou a já se pohádkově zamiluji do někoho jiného.
"Ale nic tím nemyslím, jen jsem ti to musela říct." Odvětvila jsem mu po tý těžké větě, kterou jsem vyslovila před minutou přibližně.
"Nathi, vždyť k sobě patříme, ty miluješ mě, já miluji tebe a ty jsi překonala jednu nejdůležitější věc, že z nenávisti mě jednoduše miluješ." řekl s láskou Niall.
"Nialle, miluji tě, překonala jsem to, ale nic víc než přátelé nebudeme, teď musím řešit něco jiného." Zalhala jsem.
"Třeba Jacka." Dodala jsem potichu.
"S kterým ti pomůžu, budeme pár na zkoušku, musí to být v médiích, aby si to přečetli tví rodiče a to nebude tak těžký, jsi vycházející hvězda a já popový idol, to nebude tak těžký." Odpověděl.
"Tak dobře, zkusíme to." Souhlasila jsem.
"Polib mě." Řekla jsem jednoduše.
Bál se, ale pomalu se přibližoval k mým rtům a přilepili jsme se k sobě jak magnety. Fotoaparáty zablikaly, to jsme přesně potřebovali. Řekla jsem si v duchu a do polibku se usmála.
Měl krásně, teplé a měkké rty, byl moc něžný jako blonďatý andílek.
Ahojky,
tak za prvé je tu nový díl, kdyby jste si nevšimli :DD Zase se nám to trochu komplikuje, no, tak zase bych vám ho měla přidat za týden a teď za druhé TENTO DNEŠNÍ DÍL JSEM PŘIDALA JEN PROTO, ŽE MÁM NAROZENINY ANO JSEM UŽ VELKÉ HOLKA JE MI 14 LET. TAK DOUFÁM, ŽE JST SI MŮJ NAROZENINOVÝ DÍL UŽILI.
1.dom_ca-ha_sic
2.AnnieStories
3.hanulkaplecita¨
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...