Nové jméno písně

1.4K 100 2
                                    

Naše hodina skočila a šli jsme na večeři. Byly k mé smůle hamburgery. Vůbec jsem se jich nedotknula. Došla jsem zpátky do chatky. Chytla jsem kytaru a znovu utíkala na molo začala jsem tam tomu říkat,,Hnízdečko hudby"

Začala jsem opět skládat svou nedokončenou píseň nazvala jsem ji Summer Love a hodlám ji zpívat na závěrečném koncertíku pro širokou veřejnost.

Už jsem chytla i rytmus a tóninu. Byla jsem štastná jak nikdy.

Měla jsem text první a drué sloky plus refrén. Psala jsem dál a dnes jsem složila třetí sloku.

Bylo pozdě devět hodin večer.

¨Šla jsem do chatky. Niall už spal. Oblékla jsem černé legíny a na to tričko s proužky a nápisem I'm trouble maker.

Měli jsme výhodu oproti všem, jelikož společné toalety a sprchy stály naproti naší chatky.

Pár kroků. Udělala jsem hygienu.

Vrátila jsem se zpět. Ulehla jsem do postele a přemýšlela nad dalším textem Summer Love. Pak mě něco napadlo a vzala jsem si svůj notový sešit a zapsala to do něj. Už jsem dopsala i čtvrtou sloku.

Usnula jsem.

V noci Niall křičel ze spaní něco jako,, Kluci moc se vám omlouvám za to co jsem vám způsobil, nezlobte se a pak se probudil.

Já,, Nialle???"

On,, ano???"

Já,, co se děje???"

On,, Jen jsem měl takovej divnej sen."

Znovu jsme usnuli.

5 Vote, 1 Koment a 8 přečtení Děkuji Nathaly Horan.. PS: Omlouvám se za tak krátký díl

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat