"Takhle jsem neobjímala ani svojí nejlepší kamarádku." Řekla jsem a my se začali příšerně smát.
"Tak co učíš?" Zeptala jsem se.
"Kytaru, zpěv chci dělat jen okrajově." Objasnil.
"No vidíš, já to mám přesně naopak." Řekla jsem mu.
"Mám otázku, která ti asi nebude moc příjemná." Vysvětlil.
"Poslouchám."
"Proč nejsi v chatce s Niallem?" Trošku jsem tu otázku očekávala.
"No..." Řekla jsem a posadila se do tureckého sedu na mou postel. Do očí se mi hnaly slzy a já je pomalu pouštěla po mé tváři jako velké niagarské vodopády.
"Niall si asi něco začal s Demi, už jsme o tom mluvili, snažil se mě přesvědčit o opaku, ale já jsem si na něm vylila srdce a pohádali jsme se, teď je to tak jak to je, já ho nesnáším, on mě prý miluje, je pravda, že je mi stále sympatický a cítím k němu něco víc, ale tohle se neodpouští, musím se s tím srovnat, a pak si možná řeknu, že mu dám druhou šanci." Dokončila jsem svůj dlouhý monolog o mně a mém expřítele.
"Děláš si srandu, že on co tě tady minulý rok totálně miloval a snažil se tě dostat, ty si mu dala přednost a teď ti udělal tohle, to mi k němu nesedí, promiň, ale tohle by nikdy neudělal." Oponoval mi Ed.
Vstala a naštvaně kráčela ke dveřím s příšerným záchvatem breku, najednou jsem pocítila tlak na mém zápěstí, Ed si mě otočil k době, já mu zabořila hlavu do jeho košile a nahlas vzlykala. Hladil mě po zádech a já po chvilce utichla.
"Musíme na poradu, Ede." Řekla jsem.
"Tak jdeme." Pustil mě z objetí a šli jsme bok po boku směrem ke klubovně, kde máme nejprve poradu nás vyučujících, pak dorazí táborníci, řekneme jim pár slov a poté následuje seznamovací hodinka.
Ahojky,
děkuji za komentáře v minulém díle. Rozhodla jsem se, že vám za to udělám delší díl kole 300 slov, to je na mé poměry moc. Děkuji za vše. Vím, že si dělám reklamu sama sobě, ale prosím vás podívejte se na tu moji novou FF s Little Mix, One Direction i s Edem Sheeranem. Je to fan fikce a lehká romantika. Děkuji.
-NathalyDirection
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...