Vždyž tě už nějakou dobu znám

833 79 3
                                    

Já" Nialle, nemohla bych si představit, že by se One Direction rozpadla kvůli holce, kterou......

"Kterou miluji" řekl Niall

"Je konec hodiny jdu na zpěv."oznámila jsem a při odchodu jsem mu dala pusu na levou tvář.

Ani nevím proč jsem to udělala....... no nic jsem zamilovaná až po uši, ale prostě na něj holka z malého městečka nemá´.

Hodila jsem kytaru do chatky a šla do klubovny na hodinu zpěvu. Už na mě čekal Liam.

"Ahoj" řekl mi mile.

"Ahoj" odpověděla jsem.

"Tak se těšíš na pěveckou soutěž?" zeptal se nadšeně.

"Cože??" nevěděla jsem o co jde.

"Ty jsi se tam nepřihlásila?"

"Ne a o co jde?"

"V New Yorku bude pěvecká soutěž vysoké úrovně. Vítěz dostane možnost natočit s námi videoklip k písni What makes you beautiful a samozřejmě finanční odměnu 1000 liber, kterou si můžu přispět ke svému vzdělání v hudbě. Druhé místo má pouze tu finanční odměnu, ale v podobě 800 liber a třetí 500 liber, ale nejde jen o ty ceny, jelikož se to bude vysílat v televizi máš velkou možnost zviditelnit se."

"Jde se ještě přihlásit??"

"Vlastně......jsem tam tu tvojí přihlášku poslal."

"Liame!!!!! zakřičela jsem s radostí v hlase.

"Ano?" řekl s klidem v hlase.

"Jak si mohl vědět, že budu souhlasit??"

"Vždyť tě nějakou tu dobu znám."

PS: Ahoj, moc moc se omlouvám, že jsem tak dlouho nic nepřidala......byla jsem týden v Německu, pak vybalování a samý písemky a jelikož jsem přijela z prázdnin od babičky tak píšu.........dnes toho přidám víc i FAme, Fans and First Steps?? Prosím dávejte Vote, prosím pište komenty a čtěte.

Děkuji NathalyDirection :*

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat