Červený koberec 1.část

1.1K 81 4
                                    

Ahoj,

Tak je tu nový díl...................Tady ho máte a čtěte, komentujte, sdílejte a hvězdičkujte

Začala jsem se chystat,jelikož ty šaty byly bez ramínek tak jsem zvolila tělové spodní prádlo a podprsenku s odepínacími ramínky, které odepnula. Vlasy jsem si už předtím umyla a usušila fénem. Oblékla jsem si zelenkavé šaty s živůtkém pod prsa a dále vlála sukně. Šla jsem se namalovat světlími odstíny zelenkavé. Nanesla jsem těsně ke kořínkům řasů černé linky a poté jsem použila řasenku..Úplně jsem zapomněla říct, že jsem si dala pudr, abych se neleskla. Přišlo mi jako dobrý nápad dát si nahnědlý lesk na rty.

Tento oufit jsem doplnila stříbrem a bílými doplňky. Moje nášnice byly vždy dvě kola kolem kterých byla kupa třpytících se odstínů. Krk jsem nechala holý a vzala jsem si pouze prstýnek. Boty mé boty byly losičky s bílým odstínem a posetý stříbrem a to samé kabelka.

Byla jsem připravená!

¨Bylo tři čtvrtě na sedm. Šla jsem pro Nialla, který se s kluky převlékal v šatně pro instruktory.

slusně jsem zaklepala a otevřel mi upravený Louis, kterému to fakt seklo.

Lou,, Nath, sluší ti to."

Já,, No to tobě taky.

Po pozvání Louisem dovnitř jsem konečně vešla.

Já,,Ahoj kluci, sluší vám to."

Všichni mě pozdravili a vychválili mi jak mi to sluší." Poděkovala jsem jim.

V sedm jsme odjeli do NYC, který byl hodinu odsud.

Před městem nás rozdělili do pěti limuzím.

Já s Niallem

Harry s nějakou neznámou

Louis s Eleanor

Liam s nějakou novou přítelkyní

Zayn se svou snoubenkou Perrie

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat