Nejsi k zahození ani po ránu

424 41 6
                                    

Z MINULÉHO DÍLU

Byla to moje šance se prosadit s tímto známým skladatelem a já ji chtěla využít, jak pro svoje dobro, tak pro dobro mých momentálních fanoušků, protože jsem už byla v Americe docela populární se svým prvním songem Listen (vím, že je od Beyoncé, ale tady patří Nathali.) Vedl si hodně dobře, ale to asi jenom kvůli těm rozsahům.Zítra strávím den zpěvem s Liamem, a pak se začnu balit a bavit na rozlučkových večírcích.Den probíhal naprosto normálně a já se mohla těšit na další den.

*******************************

Probudila jsem se na můj příliš brzy, ale i přesto jsem vstala a šla do naší koupelny, ano naše chatka s Niallem měla vlastní koupelnu, jen kuchyně chyběla. Šla jsem do sprchy, potřebovala jsem cítit teplé kapky, co dopadají na mojí studenou pokožku, nechala jsem kapky padat i na mé vlasy, a pak jsem se celá namydlila a spláchla, vyšla jsem ze sprchového koutu a začala jsem se sušit a oblékat do spodního prádla, poté jsem si snažila rozčesat vlasy, překvapivě to šlo snadno a pak jsem vyšla z koupelny, čistit zuby si půjdu až po snídani.

Stoupla jsem si před skříň se svým oblečením a začala do ní nahlížet. Naprosto jsem nevěděla, co si vzít, venku svítilo sluníčko a když jsem se podívala na teploměr už teď ráno sahal k 23 stupňům, zvolila jsem proto černé kraťasy s květinovým potiskem po pupík a k tomu jsem si vzala šedý croptop, na nohy jsem si dala silonové ťapky a vybrala jsem si své hnědé kožené boty na tkaničky, vlasy jsem měla stále mokré, a tak jsem šla do koupelny a začala jsem si je foukat fénem, během 15 minut byly suché a já mohla konečně začít s líčením. Nanesla jsem si jak už tradičně makeup, pudr, korektor, linky, řasenku a béžové rty. Udělala jsem hygienu typu vyčistit zuby atd.

Někdo zaklepal na dveře, když jsem si na hlavu zrovna nasazovala doplněk s květinami.

"Dále." Řekla jsem, i když jsem věděla, že za dveřmi stojí Niall.

"Dobré ráno." Řekl rozespale a promnul si oči.

"Dobré." Odvětvila jsem mu.

"Sluší ti to." Pochválil mě.

"Ty taky nejsi k zahození po ránu." Řekla jsem a on si prohrábl si své blonďaté vlasy.

Šla jsem k němu blíž a aby mu nebylo líto toho co pro mě dělá, tak jsem občas jen tak dala polibek. Ten čas nastal právě teď a tak jsem mu dala polibek na ústa a on doufal, že se začneme líbat, nechtěla jsem, ale podlehla jsem mu v té chvíli, když svým jazykem brouzdal po mým rtu, líbačka po ránu proč ne jako.

"Musím jít." Přerušila jsem nás.

"Ještě jednu." Řekl Niall. Naklonil se a dal mi pořádně dlouhou pusu.

"Pa." Zamávala jsem mu a zmizela z chatky, s úsměvem na tváři jsem šla do klubovny, kde se měl dneska konat závěrečný koncert a já jdu jako zlatý hřeb večera na konci, teda po mě jdou ještě kluci, ale to je jiný level.

Trénovali jsme společně s ostatními celé dopoledne, pak jsem zašla na oběd. Přišla jsem do chatky až ve dvě a musela jsem se začít připravovat

Holky, tak blížíme se ke konci, ale vaše názory nikde, děkuji holkám, co je napsali do minulého dílu(Domča a Liza) děkuji moc, dneska bude ještě jeden díl možná dva a pochlubte se s vysvědčením.

-NathalyDirection



Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat