Ten vůl za to nestojí...

496 53 20
                                    


Z MINULÉHO DÍLU

"Jsi nechutný a rodiče mám ráda, ale vyřiď jim, že se ozvu a taky jim řekni, že si tě nevezmu a ať mi neplánují život, a že Niallovi a Edovi nesaháš ani po kotníky." Dokončila jsem jim svůj projev.


**********************


"Teď mě nech, chci si užít svého vítězství a pořádně zábavného večera." Dořekla jsem.


Vzala jsem Nialla za ruku a vedla ho ven.


"Promiň, potřebovala jsem se nadýchat čerstvého vzduchu a nechtěla jsem jít sama, protože teď potřebuji někoho, kdo mě bude chránit před tamtím stvořením." Ukázala jsem směr bar.


Ale to už se mi třepal hlas a oči mě začali pálet, protože se začali plnit těmi slanými kapkami vody. Slzy se dostaly přes okraj a po mé tváři se kutálely potůčky slané vody.

Niall to zpozoroval a objal mě jako správný kamarád a přítel. Zaryla jsem se mu do saka, bála jsem se, že původně šedivé sako bude teď černé, ale uvědomila jsem si, že mám voděodolné líčení. Yes!


"Nathali Williams je velmi nadané dívka." Uslyšela jsem a pak se mi znelíbilo to, že jsem tak slabá a nechala jsem se rozhodit takovým volem jako je Jack. Otřela jsem si oči od slz a podívala jsem se vzhůru. Niall se ke mně lehce naklonil a dal mi pusu na rty, tentokrát jsem cítila, že je opravdová, protože já jsem mu dala skutečnou pusu, kterou jsem mu chtěla dát a o jeho citech nepochybuji.


"Nath už tě volají." Přiběhl Ed, ale ne ve správnou chvíli.

"Promiňte." Omluvil se.


Když zpozoroval, že jsem brečela řekl. "Nath, nebreč ten vůl ti za to nestojí, my, nebo spíš Niall, jak vidím, tě ochrání. Hlavně nebreč a pojď dovnitř." Vzal mě za ruku a šli jsme dovnitř na oficiální předání mé výhry.


"Nathali, vyhrála soutěž zpěvačka USA a postupuje do kola Severní Amerika, když to zvládne postoupí do celoamerické soutěže, která zahrnuje jižní a severní Ameriku a pak následuje soutěž celosvětová. Teď už, ale k ceně a tebe Nathali vyzívám k tomu, aby si šla na pódium." Řekl moderátor a já za pomoci Eda vyšla na pódium.


"Gratuluji Nathali, tady máš šek na tvé vzdělání v oboru hudby, ten ti předá porotce Ed Sheeran."Dodal.


Ed donesl šek, zatřásl mi rukou, políbil mě na tváře a do ruky mi dal šek. Fotoaparáty zablikaly.


"Dále tu máme překvapení." Řekl nadšeně moderátor.


Tak co je to za překvapení, hádejte!!!

1.NetinkaHoran

2.Carrotie

3.Niallerka24

NathalyDirection



Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat