Z MINULÉHO DÍLU
Pomalu jsem kráčela ještě vlhkou trávou. Odcházela jsem a udržovala slzy.
"Nechoď." kuňkl Niall
"Cože?" řekla jsem tak aby mě slyšel.
"Zůstaň!" křikl hlasitěji.
************************************
*Pohled*Nialla*
Pomale, ale jistě odcházela. Ublížil jsem jí, už zase, ale já nechtěl. Zy pitomče, řekl jsem si sobě, něco musím udělat.
"Nechoď." kuňkl jsem, musel jsem zaregovat. Otočila se, ale už se neusmívala. Právě teď mi zhaslo mé sluníčko, moje štěstí, ona se neusmívá. SAKRA!
"Cože?" zeptala se, myslel jsem, že o mě nebude mít zájem.
"Zůstaň!" už jsem křikl z plných plic. Pohlédla ke mě a já začal
"Vždyť to víš..."
*Můj*Pohled*
"Vždyť to víš, že tě miluju." vyznal mi znovu svou lásku a city ke mně.
Ano přiznávám byl pěkný, citlivý, prostě kluk jak má být, ale ranil mě i když doteď byl můj nejlepší kámoš, protože rodiče jsou v zasměstnaní svých snů a na mě prostě nebyl čas. Byl to Niall, Niall byl moje rodina. Rodičům jsem o mojí výhře nenapsala, neměli zájem. Zajímal je jen můj honorář. Od dob té milionové výhry se změnili. Sama na vlastní kůži jsem si vyzkoušela co udělají peníze s normálními lidmi, kteří si dříve vážili všeho a teď jsou to sobci a váží si tak akorát sebe a okolí je naprosto nezajímá, nechci být jednou z nich.
"Nath, co ti je?" zeptal se mě Niall. Přiznávám chybělo mi jeho objetí, jeho smutný, ale i veselý kukuč, jeho oči, vlasy, ústa. Já ho MILUJU. Bože, né to nemůže být pravda, já ho nenáávidím, tak je to.
"Já..já...já." vykoktala jsem jen jedno jediné slůvko a vrhla se mu kolem krku.
Omlouvám se za krátký díl, ale přestal nám fungovat počítač tak píšu na tabletu, a to se fakt nedá, tak alespoň takhle, jo a omlouvám se, že jsem dlouho nic nenapsala, měla js3m výměnný pobyt s Němci :( ale příští díl bude dlouhý, slibuji....Mimochodem Stay Strong Zayn♡♥♡♥Na toto téma se vyjádřete v komentech, zajímá mě Váš názor...
1.TeriNutella69
2.LizaHoran69
3.Carrotka
NathalyDirection xoxo
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...