Nenáviděla jsem, když mi okny procházely paprsky slunce, když jsem ještě chtěla spát. Miluji sluníčko, ale mohlo by začít svítit později. I přes můj odpor jsem vstala a šla si udělat ranní kávu s nějakou snídaní. V ledničce jsem ještě našla salám a sýr, tousty jsem taky měla ani kečup nechyběl. Mám vše, super. Udělala jsem si tousty se silnou ranní kávou a sedla si ke stolu, vyhlížela jsem z okna všechny ty stresované lidi, jak neví, co dělat. Měla jsem z toho docela legraci, abych se přiznala.Po jídle jsem se vydala do koupelny, zopakovala jsem svůj denní rituál. Teď se obléci. Venku bylo teplo. Vzala jsem si bílý croptop a kopretinové kraťasy, černé doplňky, černé sandálky a černý klobouk, můžu vyjet do tábora. Cítila jsem to, že ho prostě nechci vidět, doufám, že to domluvili tak, že spím s někým jiným.
Vyjela jsem tedy směr konec mého života. Cesta trvala chvilku. Po půl hodině jsem poznala ty známé chatky, do kterých mě minulý rok dovedlo štěstí, dnes je to smůla. Vylezla jsem z auta a s několika kufry jsem se vydala na vrátnici pro klíč od chatky.
"Ahoj Lenny."
"Čauko Nath."
"Tak kde spím?"
"Chatka 28 s..." Zasekl se
"Promiň, nemohl jsem to přečíst s Edem Sheeranem." Ve mně vypukl gejzír radost, nespím s tím Irem. Podal mi klíče a já se rozběhla k chatce. Neberte mě vážně s kufry a kytarou fakt neběhám.
Vešla jsem dovnitř a tam doopravdy stál zrzoun Ed. Skočila jsem mu kolem krku a pořádně ho objala.
"Taky tě rád vidím." Řekl jednoduše.
"Takhle..."
Takže toto je konec dnešního dílu. Chci vás upozornit na můj nový příběh o té princezně, jak jste chtěli už je vydaný, takže čtěte prosím a chci znát vaše názory, děkuji, prosím, kdo čte tyto dovětky k příběhu, udělejte do komentů tohoto smajla :P ať vím jak mě berete na vědomí.
-NathalyDirection
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...