Hodina zpěvu s Liamem

1.2K 93 1
                                    

Odešli jsme z klubovny.

Já šla na hodinu zpěvu s Liamem Paynem.

Zašla jsem si pro kytaru do chatky a šla jsem do klubovny. Domluvili jsme  na tom, že mu ukážu jak zpívám do mikrofonu.

Chtěla jsem mu zazpívat píseň You're so beautiful . Nechci se nějak chlubit, ale seděla mi. Mám velký rozsah, ale větší problém mi někdy dělají hloubky.

¨Dozpívala jsem. Zazněl potlesk, který jsem nečekala. V táboře se o Liamovi šušká, že tleská jen, když je to povedené vystoupení, ale netleskal sám za rohem stál Horan.

Pomyslela jsem si, on nemá hodinu s Rebekou???

S Paynem jsme se věnovaly dýchání a otevirání pusy. Prý ji moc neotvírám a tím pádem mi není moc rozumět.

Řešili jsme to celé 2 hodiny. Jeho rady jsem si vzala k srdci. Poté jsme měli další 2 hodiny táborové hry instruktoři proti táborníkům. Hráli jsme plíženou. V lese nedaleko našeho tábora. Jenom v rychlosti pravidla:

Na okraji řídkého lesa v rovinatém terénu vymezíme prostor. Ve vymezeném čtverci stojí hráč dvacet metra od okrajových stromů, kde na jednom z nich visí píšťalka. Ostatní hráči maskovaní se plíží ke stromu s píšťalkou. Spatří-li pozorovatel někoho, zavolá ho jménem a číslem a hráč je vyřazen ze hry. Vítězí ten, kterému se podaří zapískat na píšťalku dříve, než je spatřen.

Bylo tu i spousta kamenů a ty tlusté kmeny, ideální.

Čísla jsme si připevnili na hlavu a na břicho zepředu a na záda.

Dostala jsem číslo 69. Viděla jsem Nialla Stála jsem za stromem.

Niall se posunul směrem k dalšímu stromu.

Už jsem uhodla jeho číslo.

,,Horan, číslo 53" vykřikla jsem.

Přikývl a odešel ze hry. Táborníci porazili instruktory dvakrát, ale pak nás intruktoři jednou také porazili.

Hru jsme ukončili a šli na oběd. Měli jsme hranolky s rybou. SUPR!!!

Snědla jsem to. Měli jsme 1 a půl na odpočinek. Niall šel za Liamem.

Liam,, Ahoj, už chápu co se ti na Nath líbí a ještě je talentovaná."

Niall,, akorát mě nemá ráda."

Liam,, Ona si tě oblíbí, jen se k ní moc nevtírej spíše naopak."

Slyšel to Harry.

Harry,, Mluvíte o nějaké holce??"

Liam,, Ano, spí s Niallem v chatce a Niallovi se Nathali líbí, ale ona ho nenávidí."

Harry,, Nialle? Proč tě nenávidí??"

Niall,, To vlasně ani nevím."

Došel i Zayn.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat